Als de tijd wel bleef lopen heb ik een 55min25 gereden op 5 ronden. Startte ongeveer midden in het pak (was bij de (gelukkigen) die twee klassen mochten/moesten opgaan) en eindigde 36ste bij de B's. Ieder begin is moeilijk zeker
ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- JelleDB
- Mountainbiker
- Location: Zannata z29 evo (29") & Cube reaction GTC Pro (26")
Re: ATB Cross
Ik heb eens wat zitten rekenen via mijne Strava. Ik heb geen snelheidsensor'tje en de ontvangst in de bossen was bij momenten nihil.
Als de tijd wel bleef lopen heb ik een 55min25 gereden op 5 ronden. Startte ongeveer midden in het pak (was bij de (gelukkigen) die twee klassen mochten/moesten opgaan) en eindigde 36ste bij de B's. Ieder begin is moeilijk zeker
Ik heb ook geen sensor maar had niet het idee dat het signaal veel weg viel. Die tijd is wel wat sneller in vergelijking met de C klasse. Er zit dus wel degelijk nog wat verschil in.
Ik moet enkel nog ff een app zoeken waarmee ik de rondes uit elkaar kan halen. Iemand een idee?
Ik moet enkel nog ff een app zoeken waarmee ik de rondes uit elkaar kan halen. Iemand een idee?
- JelleDB
- Mountainbiker
- Location: Zannata z29 evo (29") & Cube reaction GTC Pro (26")
Ik ben een Bryton gebruikerReflex wrote:Ik heb ook geen sensor maar had niet het idee dat het signaal veel weg viel. Die tijd is wel wat sneller in vergelijking met de C klasse. Er zit dus wel degelijk nog wat verschil in.
Heb het maar handmatig gedaan en kom tot de conclusie dat ik heel egaal heb gereden (wat ik al verwacht had gezien de uithouding wel goed is maar de explosiviteit nog niet aanwezig is). De slechtste ronde is de eerste met 13min en 21 sec. Dit zelfs ondanks het kortere traject bij de eerste heuvel. De andere ronden continu rond de 11min.
Op strava staan enkele tijden, http://www.strava.com/segments/6958833" onclick="window.open(this.href);return false;
de snelste is ene van de A-klasse 10'19'', dan al c-klasses ongeveer 10'30''. Wordt toch al goed doorgereden me dunkt. ik heb zelf geen tijden, mene garmin had na 400m geen goesting meer blijkbaar. Volgende zondag update van Beverlo B-klasse.
Proberen gekneusde rib vergeten die ik in de zandbak heb opgedaan en hopelijk goeie uitslag rijden.
de snelste is ene van de A-klasse 10'19'', dan al c-klasses ongeveer 10'30''. Wordt toch al goed doorgereden me dunkt. ik heb zelf geen tijden, mene garmin had na 400m geen goesting meer blijkbaar. Volgende zondag update van Beverlo B-klasse.
Proberen gekneusde rib vergeten die ik in de zandbak heb opgedaan en hopelijk goeie uitslag rijden.
-
dago
- Mountainbiker
kan iemand mij daar een korte beschrijving voor geven hoe ik dat ook op strava krijg?
ik heb mijn garmin 800 op mijne pc aangesloten, ingelogd op strava en geklikt op upload ...
en dan niks, pff ik en computers
dank bij voorbaat
ik heb mijn garmin 800 op mijne pc aangesloten, ingelogd op strava en geklikt op upload ...
dank bij voorbaat
Normaal moete ni meer doen. Wel effe checken of u computer al een gps heeft gedetecteerd.ik heb dat ook al gehad dat er op de 1 of ander manier geen connectie gemaakt wordt. Nog is proberen zou ik zeggen.dago wrote:kan iemand mij daar een korte beschrijving voor geven hoe ik dat ook op strava krijg?
dank bij voorbaat