Geen ardennentocht in de buurt.
Dan maar naar rillaar.
Nog nooit aan deze kanten gereden. Ben curieus
Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
peterke1974
- Mountainbiker
Re: Zaterdag 12 en zondag 13 april Rillaar
Thx!Rubber Duck wrote:De 82 splits na de 2 de bevoorrading af van de 65 en gaat richting nieuwrode en gelrode om een goeie 20km voor t einde terug samen te komen met de 65. Er is ook nog een 2de splitsing na de klim naar de Huiskens. Deze lus is een 3 à 4 km. Voor de rest lopen de routes parallel.
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Juma,JuMa wrote:Na hoeveel km splitst de 65Km (voor de eerste keer) af van de 46Km?
Dit is afhankelijk of je spreekt over zaterdag of zondag.Zaterdag komt de 46 niet in houwaart maar neemt ze de grote lus terug via het 2de deel van de konijntjesberg (als je deze niet kent zal je je deze wel herinneren na 3 km
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Wij hopen u te verrassen en ervoor te kunnen zorgen dat u vaker terugkeert naar t Hageland want er zijn hier wel meerdere tochten die de moeite lonenpeterke1974 wrote:Geen ardennentocht in de buurt.
Dan maar naar rillaar.
Nog nooit aan deze kanten gereden. Ben curieus
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Wees welgekomen, jullie hoeven we natuurlijk niet te overtuigen want jullie weten uiteraard wat voor moois de streek te bieden heeftrobert40 wrote:De buren uit Tielt-Winge zullen er zijn.
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Ik denk nochtans dat ze zondagnamiddag een heel rustige vent in huis zal hebben en als ze vindt van ni zijt ge ne hele straffe en zou ik volgend jaar toch eens de langste afstand proberenkoppigaard wrote:Zoals ieder jaar ziet mijn planning er uit als volgt: zaterdag de 65 en zondag de 45. Het is de enige keer in het jaar dat ik zaterdag en zondag fiets. In Rillaar is dat de moeite. Wat is eigenlijk mijn voordeel als ik vooraf inschrijf, snap het niet helemaal? Is niet moeilijk, mijn vrouw vindt dit idee gewoon te zot om los te lopen.
-
patricwuyts
- Mountainbiker
Post by patricwuyts »
Als je vooraf inschrijft voor het promotiepakket, krijg je dan onmiddellijk een bevestigingsmail?
- KOTH
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper 2015, Trek Madone 4.7 baansloerie
Beste,
Wegens familiale verplichtingen zal het zondag niet lukken voor mij. Is er zaterdag niet de mogelijkheid om de marathon van 82km te doen?
Alvast bedankt
Wegens familiale verplichtingen zal het zondag niet lukken voor mij. Is er zaterdag niet de mogelijkheid om de marathon van 82km te doen?
Alvast bedankt