Alles klopte van begin tot einde, perfecte hulp bij het zoeken naar een parkeerplaats, vlotte inschrijving, perfecte bepijling,
superparcours, top bevoorrading, safe fietsenbeveiliging, toffe après. Een heel dikke pluim voor de organisatie
Zo 6/04/14 HAACHT- 16de MTB Ha8 tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 6/04/14 HAACHT- 16de MTB Ha8 tocht
Super tochtje dat max uit omgeving haalde. Enkel vreemd dat de 55km er uiteindelijk 61 bleken. Niet erg, maar wel zwaar als ge denkt de laatste 10km ne keer voluit te gaan... 
Ik had er 57km op staan (gps).roeln wrote:Super tochtje dat max uit omgeving haalde. Enkel vreemd dat de 55km er uiteindelijk 61 bleken. Niet erg, maar wel zwaar als ge denkt de laatste 10km ne keer voluit te gaan...
Prachtige tocht en accomodatie.
Een heel dikke pluim voor de organisatie, de bevoorrading was echt af TOP !
zoals sommige ook zeggen de eitjes waren geklutst , maar een heel mooi parcour
Hij staat in mijn top 4 van 2014 tot volgend jaar dat is zeker.
zoals sommige ook zeggen de eitjes waren geklutst , maar een heel mooi parcour
Hij staat in mijn top 4 van 2014 tot volgend jaar dat is zeker.
Bij mij ook 57(Garmin).NielsVV wrote:Ik had er 57km op staan (gps).roeln wrote:Super tochtje dat max uit omgeving haalde. Enkel vreemd dat de 55km er uiteindelijk 61 bleken. Niet erg, maar wel zwaar als ge denkt de laatste 10km ne keer voluit te gaan...
Prachtige tocht en accomodatie.
Alles zoals het altijd zou moeten zijn, prachtige organisatie!
Tot volgend jaar.
- Bumba
- Mountainbiker
Alle foto's staan ondertussen online ...er zitten enkele pareltjes tussen (kijk vooral naar de jump foto reeks 3 -foto 26
)
Het is te hopen dat den diejen op foto 18 tot 20 van reeks 3 misschien er is aan denkt van nen helm op zennen bol te zetten na zo ne smak tegen de wereld.