Foto's van Sportograf kosten 6 euro per stuk.
Je kan ook hun 'foto-flat' aankopen, maar dan kosten de foto's vaak ook nog meer dan 2.25 euro.
ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: ATB Cross
Ik snap het wel hoor, dat het duur lijkt, maar je wilt echt niet weten hoe m'n gloedjenieuwe flitser er na gisteren uitzag. Er zat een partij stof op ... en dat zat ook op de rest van m'n apparatuur. En dan heb ik het nog niet eens over de verdacht bruine substantie aan m'n (ook al nieuwe) accupack 
- Scott biker
- Mountainbiker
- Location: Scott 900SL, Scott scale 20, Race bike-Scott CR1 SL, Cross bike-Ridley Xnight,
Post by Scott biker »
Chucky wrote:44 min 10 secRandy82 wrote:Kan er iemand zeggen wat de winnende tijd was in de D klasse?
Geen paniek, er zitten mensen in de lagere klassen die makkelijk met de A en B klasse mee kunnen. Zie Jelle die vorig jaar alles won en nu in de B ook prima mee kan.Scott biker wrote:Chucky wrote:44 min 10 secRandy82 wrote:Kan er iemand zeggen wat de winnende tijd was in de D klasse?
Dat opent wel wat perspectief. Ik zit er een 10min boven en ben dan 80e. Als ik dus een paar minuutjes verbeter dan schuif ik een hoop plaatsen op. Ik voelde me al echt slecht. Maar heb ook wel wat een vermoeden dat er nog een hele hoop in de D zitten die best wat hoger kunnen rijden.Dimme wrote:Ik zat daar denk ik toch wel een dikke 5 minuten boven :) (29ste plaats)