zon 06/04/2014 Dour: La 3e Randour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: zon 06/04/2014 Dour: La 3e Randour
Gisteren deze rit gereden en moet toegeven dat dit 1 van de mooiste was die ik in deze streek al reed
.
Het aangename weer hielp er ook bij natuurlijk.
We vertrokken voor de 65km maar mede door pech: (3 x plat en 2 buitenbanden voor de vuilbak
) hebben de 45km gereden
Kan iemand me aan de GPX-track van de 65km helpen?
Of stond deze reeds online? We zouden deze graag nog es opnieuw gaan rijden.
Het aangename weer hielp er ook bij natuurlijk.
We vertrokken voor de 65km maar mede door pech: (3 x plat en 2 buitenbanden voor de vuilbak
Kan iemand me aan de GPX-track van de 65km helpen?
Of stond deze reeds online? We zouden deze graag nog es opnieuw gaan rijden.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Zit al heel de dag na te genieten van een prachtige bikedag met de maten. Fysiek een beetje moe en uitgeblust, maar mentaal een Duracell special edition High Voltage.
Volgende week dacht ik met Fritsie mee te kunnen maar het wordt hoogstens Oignies. Deadline 13u30 thuis, is dan haalbaar.
Ps: We werden gisteren meerdere keren geflitst vanwege ( Falco: zuivere snelheidsovertreding, Winnitou: roekeloos rijgedrag, Zoon van Tino: denigrerend gebaar tijdens het inhalen van zijn vader, Motorbiker: bruine abstracte markeringen tijdens de lange technische afdaling, Spiermassa: geintoxiceerd rijgedrag en onnodige spoorwissels, Matthias: te luid, Hanzi: te late start, Bart en Afdalerke: straatracen, Mtber66:instabiel rijgedrag bij elke passage van een dame, Pride: overdreven snelheid bergop, ...
Als er iemand de foto's vindt, laat maar weten.
Volgende week dacht ik met Fritsie mee te kunnen maar het wordt hoogstens Oignies. Deadline 13u30 thuis, is dan haalbaar.
Ps: We werden gisteren meerdere keren geflitst vanwege ( Falco: zuivere snelheidsovertreding, Winnitou: roekeloos rijgedrag, Zoon van Tino: denigrerend gebaar tijdens het inhalen van zijn vader, Motorbiker: bruine abstracte markeringen tijdens de lange technische afdaling, Spiermassa: geintoxiceerd rijgedrag en onnodige spoorwissels, Matthias: te luid, Hanzi: te late start, Bart en Afdalerke: straatracen, Mtber66:instabiel rijgedrag bij elke passage van een dame, Pride: overdreven snelheid bergop, ...
Als er iemand de foto's vindt, laat maar weten.
- HanZi
- Kerstman
- Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville
Ja Nick, T'zijn de mannen die het frist zijn die de grote stenen kunnen ontwijken hè?
Dat was terug een schitterende voormiddag. Laat er nog maar veel zo'n tochten komen!!!
Dat was terug een schitterende voormiddag. Laat er nog maar veel zo'n tochten komen!!!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
foto's komen op hun site mtb events of facebook ,ik hou jullie op de hoogte
Het doet goed te lezen dat de meeste forumbikers intussen aangekomen zijn, het zag er bij aanvang toch efkes anders uit..
5min na de start waren mijn lachspieren al aan het verzuren, voor verzuurde beentjes zorgde de rest van de rit.
Prachtige pittige start, zalige bospassages, straffe klimmen, leuke afdalingen, kortom alles stak erin!
Dit was mijn derde deelname op rij hier en al iedere keer was deze rit top!
Blij dat ik terug eens met de bende mee was
na een tijdje toch het bissen gelaten en op mijn eentje de 45km verder gezet zodat we op een deftig uur terug thuis waren, had nog een hele planning in de namiddag/avond
't Was dik in orde, tot de volgenden!
PS, sterk staaltje klimwerk gezien van prideandglory!
5min na de start waren mijn lachspieren al aan het verzuren, voor verzuurde beentjes zorgde de rest van de rit.
Prachtige pittige start, zalige bospassages, straffe klimmen, leuke afdalingen, kortom alles stak erin!
Dit was mijn derde deelname op rij hier en al iedere keer was deze rit top!
Blij dat ik terug eens met de bende mee was
't Was dik in orde, tot de volgenden!
PS, sterk staaltje klimwerk gezien van prideandglory!
Supertocht met alles wat het mountainbikehart wenst erin verwerkt: bos, terrils, smalle paadjes en leuke verbindingsstukken; nijdige klimmetjes, afdalingen met een goede flow, maar ook technische hoogstandjes bergaf en bergop. Tracks en gezelschap maakten er een hartverwarmende voormiddag van en de zon deed er nog een schepje bovenop. Alleen ketting- en wielproblemen zorgden voor een lichte frustratie, maar dit werd vakkundig opgelost door Kovan en Prideandglory, waarvoor dank. Volgende week ga ik op verkenningstocht naar Rillaar. (Wofsdonk, Langdorp en Aarschot zijn me reeds bekend en ontgoochelen nooit.) Alleen zal ik er niet zijn, bekende gezichten zullen waarschijnlijk ontbreken... Binnen twee weken afspraak in Tangissart. Bedankt aan de organisatie voor de heerlijke tocht.
Volgend jaar graag terug.
- Motorbiker
- Mountainbiker
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
http://www.baladesvtt.be/photo/2014/201 ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
voila
voila