Zo 6/04/14 HAACHT- 16de MTB Ha8 tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
kristoffervansaet
- Mountainbiker
Re: Zo 6/04/14 HAACHT- 16de MTB Ha8 tocht
Post by kristoffervansaet »
Lekker gevlamd.. Tot daar gekomen met de fiets. Was ongeveer dezelfde toer als andere jaren maar denk dat alle toffe stukken uit de streek er in zaten.
Tot volgend jaar!
Tot volgend jaar!
Was idd wel een vlam toerke.. Wel weer eens wat anders als je de laatste weken enkel ardennenritten hebt gedaan :)
Ik vond het wel een ballenkraker.. Pfff heel het traject bijna van die kleine bultjes. Na een tijd begin het dat wel te voelen op een HT.
PS. Sommige mensen zouden toch beter eens een cursusje fiets beheersing volgen.
Dat is niet iets om beschaamd over te zijn. In elke sport moet je leren e.. In een pelerines rijden kan ook niet iedereen.
Maar om nu vol in de remmen te gaan voor een putje van 5cm, of helemaal niet kunnen draaien in de st's,... Dat heeft niets met conditie te maken helaas maar enkel en alleen basis techniek. Eens je dit kent is het zoveel leuker voor jezelf en iedereen.
We stonden soms stil en als we dan passeerden was er eigenlijk niets te zien e buiten een bultje of korte bocht..
Ik vond het wel een ballenkraker.. Pfff heel het traject bijna van die kleine bultjes. Na een tijd begin het dat wel te voelen op een HT.
PS. Sommige mensen zouden toch beter eens een cursusje fiets beheersing volgen.
Dat is niet iets om beschaamd over te zijn. In elke sport moet je leren e.. In een pelerines rijden kan ook niet iedereen.
Maar om nu vol in de remmen te gaan voor een putje van 5cm, of helemaal niet kunnen draaien in de st's,... Dat heeft niets met conditie te maken helaas maar enkel en alleen basis techniek. Eens je dit kent is het zoveel leuker voor jezelf en iedereen.
We stonden soms stil en als we dan passeerden was er eigenlijk niets te zien e buiten een bultje of korte bocht..
- Beardie
- Mountainbiker
Mooie en goed georganiseerde tocht.
't was inderdaad niet goed voor het klokkenspel en ook niet leuk voor mijn polsen.Op zo'n momenten mis ik mijn geveerde voorvork toch een beetje.
Heb me goed geamuseerd.
Merci
't was inderdaad niet goed voor het klokkenspel en ook niet leuk voor mijn polsen.Op zo'n momenten mis ik mijn geveerde voorvork toch een beetje.
Heb me goed geamuseerd.
Merci
- VDS
- Mountainbiker
55 km gedaan, het was de eerste maal dat wij naar hier kwamen (offroadbikers uit Hamme) en wij zijn meer dan aangenaam geschrokken! Knappe organisatie! 1 van de best georganiseerde TT's die ik al heb gereden !
Ben benieuwd naar de foto's !

Ben benieuwd naar de foto's !
chapeau mannen: dit was een top organisatie
perfecte bepijling en zeer uitgebreide ravito en mooi parcours voor de streek
een dik applaus voor de parcoursbouwers....elk boske werd voor 1000% benut, hier is werk ingekropen....draaien en keren op de single-tracks,
zalig
sasbikers met zijn allen meer dan tevreden huiswaarts gekeerd
tot de volgende
perfecte bepijling en zeer uitgebreide ravito en mooi parcours voor de streek
een dik applaus voor de parcoursbouwers....elk boske werd voor 1000% benut, hier is werk ingekropen....draaien en keren op de single-tracks,
zalig
sasbikers met zijn allen meer dan tevreden huiswaarts gekeerd
tot de volgende
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik denk dat ik intussen iedere boom in Haacht en omstreken ben rondgedraaid. En wie durft te beweren dat Haacht zo plat is als een biljart is nog nooit in het Blaasbos geweest. Onvoorstelbaar hoeveel mensen beschikken over een privéspeeltuintje voor de biker. Deze club bedient zich van een uitgebreid netwerk om de max uit de streek te halen. Perfecte afpijling en mooi gepresenteerde en opgebouwde bevoorrading. Dank je wel voor de trip.