ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
stef76
Mountainbiker

Re: ATB Cross

Post by stef76 »

hoi
als ik hier wat kan volgen zit er veel volk in de D.Ik heb nog nooit wedstrijd gereden en doe enkel wat toertochten. Volgens mij ga ik ze daar rond me oren zien vliegen of wat moet ik me daar van verwachten.
Het zijn volgens mij toch niet allemaal toertochtrijders?
Ik ga met volle moed toch eens proberen zondag en zien wat we er van bakken.
tot zondag
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Ben benieuwd Zondag, maar met zoveel C's verwacht ik een enorme chaos. Nog in de opbouwfase dus hoop dat ik de explosiviteit heb om mee te kunnen. De uithouding zit wel goed.
Katspeed
Mountainbiker

Post by Katspeed »

Ik ga alvast heel explosief zijn. Allez toch zeker 1 e keer. Daarna zal t heel wa minder zijn. :-(
Randy82
Mountainbiker

Post by Randy82 »

Redelijk kunnen trainen en nu een kleine 2 weken relatieve rust, vooral in de hof liggen wroeten.
Ook mijn allereerste keer compititie dus in de D klasse. Hoop dat het wat gaat meevallen.
Heb er wel extreem veel goesting in, NOG MAAR 2 DAGEN!!!!!!!!!!!
Hoeveel D's verwachten ze?
kastelonfire
Mountainbiker

Post by kastelonfire »

Kan ik mijn nummer door iemand anders al laten afhalen?
Ik rij in Holland een wedstrijd en kan er hier de eerste keren niet bij zijn.
Hamvraag: Is er een paspoort nodig om de nummer mee te krijgen? (die heb ik zelf nodig) of Volstaat een of ander pasje?
wim vanderzanden
Mountainbiker

Post by wim vanderzanden »

Je kan je nummer zelf ook op een van de volgende wedstrijden afhalen hoor. Deze zijn bij elke wedstrijd aanwezig zolang je hem niet afgehaald hebt.
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

stef76 wrote:hoi
als ik hier wat kan volgen zit er veel volk in de D.Ik heb nog nooit wedstrijd gereden en doe enkel wat toertochten. Volgens mij ga ik ze daar rond me oren zien vliegen of wat moet ik me daar van verwachten.
Het zijn volgens mij toch niet allemaal toertochtrijders?
Ik ga met volle moed toch eens proberen zondag en zien wat we er van bakken.
tot zondag
Wij zijn ook toertochtrijders Stef,met uitzondering van enkele estafettewedstrijden,maar dat kan je moeilijk vergelijken met dit denk ik...
Ik hoop me hier vooral te komen amuseren en bij te leren! 8-[
wim vanderzanden
Mountainbiker

Post by wim vanderzanden »

Ene goeie tip. Blaas jullie niet op in de start als je met zoveel bent en maak je vooral niet te druk. Probeer een beetje te genieten van de wedstrijd en de sfeer. Naargelang het seizoen volgt kom je toch stilaan op je plaats terecht.
Rivelio
Mountainbiker

Post by Rivelio »

wim vanderzanden wrote:Ene goeie tip. Blaas jullie niet op in de start als je met zoveel bent en maak je vooral niet te druk. Probeer een beetje te genieten van de wedstrijd en de sfeer. Naargelang het seizoen volgt kom je toch stilaan op je plaats terecht.
Helemaal mee eens Wim, om u ni op te blazen in de start hebt ge wel veel karakter nodig :-D
Dimme
Mountainbiker

Post by Dimme »

De eerste wedstrijden zijn eigenlijk de minst plezante. Veel rijders in een verkeerde klasse en dan durft de hoffelijkheid nogal eens ver te zoeken zijn. Na een paar weken kennen de meeste elkaar en wordt er redelijk wa afgelachen, ook onderweg. :)

Als iemand vandaag gaat verkennen, zou die persoon dan eens willen posten hoe het parcours erbij ligt? Moet nog altijd kiezen met welke fiets/banden dak ga starten :)
Post Reply