Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Zijn er onder jullie toevallig gekwetsten of die door omstandigheden toch niet
mee kunnen doen aan de atb-crossen dit jaar en willen
hun jaar nummer doorverkopen?
gelieve een seintje te geven dit kan mijn telefoon nummer 0474881110
Iedereen is aan het trainen, niemand heeft tijd om op dees forum te zitten, zij die er wel op zitten zijn of al in goede conditie of het is al een verloren zaak nog voor den atb moet beginnen. Bij mij is het het laatste. Haha zit nog volledig in opbouwfase
Hier hetzelfde verhaal... Amper 240 km getraind en aangezien we zaterdag kampioen kunnen spelen zalt al helemaal genne vette zijn :) Gisteren wel is een rondje of 3 in buul gebold ma na evenveel keer zwaar onderuit te zijn gegaan was m'n goesting over.
Als ik de volgende weken iet meer kan trainen door is int rood te kunnen gaan zal ik tege de zomer wel klaar zijn voor de middenmoot onveilig te maken :)
K was redelijk gereed (met nog wel wat marge), maar zondag deftig gevallen... Nu maar afwachten hoe goed we herstellen. Er gewoon bijzijn nu zondag zal al goed zijn vrees ik...