mtb colega gezocht regio Hamme
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
mb
jo de mannen het is hier met yannick de zoon van kurt ik kwam vandaag nico tegen en hij vroeg me of ik nog ging mee rijden of niet ik zou graag nog meerijden met jullie maar ik kan allen maar de mtb tochten in de omgeving van hamme rijden omdat ik geen vervoer heb dus als er een tocht in de omgeving is sta ik zeker paraat groetjes yannick 
-
climbbeast
- Mountainbiker
Re: mtb colega gezocht regio Hamme
Post by climbbeast »
Hey gaste,
Ik ben van Temse 24 jaar, mtb sinds juli vorig jaar. Mocht er iemand eens willen gaan rijden
Ik ben van Temse 24 jaar, mtb sinds juli vorig jaar. Mocht er iemand eens willen gaan rijden
- Glennvh
- Mountainbiker
Ik rij morgen (zaterdag) met mijn maat via de dijk naar de schorre om daar wat op techniek te rijden, wij vertrekken om half 10 in hamme, wie intresse heeft
-
climbbeast
- Mountainbiker
Post by climbbeast »
aanbod is aanlokkelijk maar kan spijtig genoeg niet...Glennvh wrote:Ik rij morgen (zaterdag) met mijn maat via de dijk naar de schorre om daar wat op techniek te rijden, wij vertrekken om half 10 in hamme, wie intresse heeft
Hoe lag het daar in de schorre? Nog niet echt optimaal denk ik, ben er donderdagnamiddag gepasseerd en zag hier en daar nog wel wat plassen staan... Wetende dat het daar best kurkdroog ligt, wijselijk op de minder technische wegels gebleven.Glennvh wrote:Ik rij morgen (zaterdag) met mijn maat via de dijk naar de schorre om daar wat op techniek te rijden, wij vertrekken om half 10 in hamme, wie intresse heeft
- Glennvh
- Mountainbiker
Het was daar inderdaad nog niet optimaal, de stevige klim vanuit de put tot boven was zeer sompig en lukte dus niet (lees slecht voor mijn moraal) dan de afdalingskes gedaan en klimmetjes via de nog berijdbare stukken en toch een klein lusje kunnen uitstippelen, nu ik heb al enkele weken op de baan met de koersfiets gereden om kilometers te malen, dus het was wel nodig dat ik nog eens een technisch toertje deed aangezien ik komende weken naar haacht en rillaar trek :)sam2300 wrote:Hoe lag het daar in de schorre? Nog niet echt optimaal denk ik, ben er donderdagnamiddag gepasseerd en zag hier en daar nog wel wat plassen staan... Wetende dat het daar best kurkdroog ligt, wijselijk op de minder technische wegels gebleven.Glennvh wrote:Ik rij morgen (zaterdag) met mijn maat via de dijk naar de schorre om daar wat op techniek te rijden, wij vertrekken om half 10 in hamme, wie intresse heeft
-
climbbeast
- Mountainbiker
Post by climbbeast »
Iemand goesting om zondag deze toer te gaan rijden? http://www.mountainbike.be/toertochten/" onclick="window.open(this.href);return false; ... trace-dhez
Zou de 55km doen
Zou de 55km doen
- Glennvh
- Mountainbiker
@ Climbbeast, thnx voor het leuke filmpje van de 6uren van hamme :)
Kan ik al volledig beginnen trainen aangezien ik de parcoursvoorstelling niet heb meegedaan door een training op de baan :)
Ga je hem alleen doen of met een groepje ?
Wij staan ingeschreven met 3 personen onder Milc CT B Team :)
Kan ik al volledig beginnen trainen aangezien ik de parcoursvoorstelling niet heb meegedaan door een training op de baan :)
-
climbbeast
- Mountainbiker
Post by climbbeast »
Graag gedaan ivm het filmpje :) had de parcoursverkenning ook niet kunnen meedoen maar ze waren zo vriendelijk om de zondag even mee te rijdenGlennvh wrote:@ Climbbeast, thnx voor het leuke filmpje van de 6uren van hamme :)
Ik ga hem volledig solo rijden
- Glennvh
- Mountainbiker
Ahaaa ! :) mja ook zondag op de baan getraind, woensdag ga ik er een 2tal uurkes in verkennen, op zo'n parcour voor solo te rijden is het best een goed tempo te zoeken en nieteveel stil te staan, en voor nu dus zeker ritten van +- 4u en eventueel langer op de baan :)