Zondag 30/03/2014 VTT Jean Michel, Bornival
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zondag 30/03/2014 VTT Jean Michel, Bornival
12 - 27 - 35 - 45 km, TT in de buurt van Nijvel. Zou de eerste keer zijn dat ik ginder in die streek ga rijden. Trekken er eigenlijk veel Vlamingen in die richting om te gaan rijden?
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Re: Zondag 30/03/2014 VTT Jean Michel, Bornival
Post by El Toro Cycling Club HB »
Sunreezer wrote:12 - 27 - 35 - 45 km, TT in de buurt van Nijvel. Zou de eerste keer zijn dat ik ginder in die streek ga rijden. Trekken er eigenlijk veel Vlamingen in die richting om te gaan rijden?
Een aantal een paar jaar geleden wel, na het lezen van de topic van 2010, ga ik, als het weer het toelaat en dat ziet op dit moment goed uit, als noorderbuur mij ook af laten zakken tot in het zuiden van het mooie waals brabant.
Iemand enig idee wat deze tocht brengt? Parcours? Hoogtemeters? enz...
Ligt niet ver van Ecaussinnes-d'Enghien wat vorig jaar wel een aardige toch was.
Ligt niet ver van Ecaussinnes-d'Enghien wat vorig jaar wel een aardige toch was.
- MC Johan
- Mountainbiker
Ik ben in het verleden al een paar keer naar die regio getrokken en dat is me meestal heel goed bevallen, o.a. Eccaussines, Arqennes, Braine-le-Compte.
ik ben nog van in den tijd dat een back-up chinees was en dacht dat een laptop 20 jaar meeging
Maar ik denk deze al gereden te hebben, als ik me niet vergis is deze tocht een mengeling van pajottenland ( lees kerkwegskes) en pittige ups en afs ( lees: stoempen bergop en in de remmen bergaf) maar soit, ze geven goe weer en al de rest nemen we er met plezier bij.
ni vergeten de klok just te zetten hé !!
Groeten SASbiker Gé.
Maar ik denk deze al gereden te hebben, als ik me niet vergis is deze tocht een mengeling van pajottenland ( lees kerkwegskes) en pittige ups en afs ( lees: stoempen bergop en in de remmen bergaf) maar soit, ze geven goe weer en al de rest nemen we er met plezier bij.
ni vergeten de klok just te zetten hé !!
Groeten SASbiker Gé.
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Zal een mooi lentefeestje worden in de "salle des fetes" 
-
wattie
- Mountainbiker
Vorig jaar hier niet geweest door het slechte weer. Er was toen trouwens enkel een parcours van 25 km, slechts 90 deelnemers en tot 40 cm sneeuw
.
Morgen 20 graden en prachtig weer
. Ik ga mij hier ook nog eens komen uitleven.
Morgen 20 graden en prachtig weer
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
't Kan verkeren. Zak morgen ook af naar W. Brabant.wattie wrote:Vorig jaar hier niet geweest door het slechte weer. Er was toen trouwens enkel een parcours van 25 km, slechts 90 deelnemers en tot 40 cm sneeuw.
Morgen 20 graden en prachtig weer. Ik ga mij hier ook nog eens komen uitleven.