Toertocht Kortrijk-Dutsel Vlaams Brabant 23 maart 2014

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Re: Toertocht Kortrijk-Dutsel Vlaams Brabant 23 maart 2014

Post by go2go2 »

De eerste 20km fameus mijn peren gezien : geen evidente afdalingen omwille van spoorvorming, de ene stijle klim na de andere,... Gelukkig is het nadien toch wat gemakkelijker geworden.

Bepijling was bij momenten redelijk slordig.

Verder was alles dik OK.
Señor Soldano
Mountainbiker

Post by Señor Soldano »

go2go2 wrote:Bepijling was bij momenten redelijk slordig.
??? Nog nooit zoveel duidelijke pijlen en bevestigingen na splitsingen gezien!
peter-bastanie
Mountainbiker

Post by peter-bastanie »

Señor Soldano wrote:
go2go2 wrote:Bepijling was bij momenten redelijk slordig.
??? Nog nooit zoveel duidelijke pijlen en bevestigingen na splitsingen gezien!
+1 was heel duidelijk bepijld alleen de 2 de bv. was aan de magere kant maar we komen om te biken en niet om te eten maar de pannenkoek maakt veel goed :wink: .voor de rest super tocht gereden en me super geamuseerd ondanks een stevige tuimeling op afdaling 9 ,daarna maar gepast voor nr 10 en verder gereden :oops:
Mint Sauce
Mountainbiker

Post by Mint Sauce »

ik vond het helemaal prachtig, inclusief de laatste 3km, dat was nog een mooi pad om even een laatste strook goed wat vermogen op de pedalen te zetten =D>
gierke guy
Mountainbiker

Post by gierke guy »

Wij hebben enkel problemen gehad dat we iets te ver waren gereden achter ipv voor een pijl.Het enige minpuntje was misschien de splitsing na de eerste zware klim.ik zag alles wit/zwart voor mijn ogen en dan een bordje met 45/65 niet evident .Prachtige streek, deze deels bloso toer kom ik zeker nog eens rijden in de zomer. En dat streekbiertje zal ik ook nog wel ergens in een plaatselijk bruin cafeetje vinden.(ben de naam vergeten ) niveo of zoiets ??? verbeter me als ik fout zit!!!De plaatselijk chiro heeft een prachtprestatie geleverd samen met het mtb team natuurlijk.
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

=D> =D> =D>
Dik genoten gisteren, 't was af (seingevers langs de weg, de rit zelf, de bepijling, de bevoorradingen, den aprés)
Die Nivoo's smaakten best lekker (in combinatie met een pannenkoek) :drunk:
Flupke70
Mountainbiker

Post by Flupke70 »

gunther89 wrote:
gt10 wrote:De eerste keer dat ik deze tocht rij. Bijzonder leuke tocht in een zeer mooie omgeving. De organisatie heeft weer eens meer dan veel moeite gedaan om deze tocht waar te maken. =D>
Niettegenstaande ik de omgeving zeer goed ken heb ik toch links en recht nieuwe weggetjes mogen ontdekken. Helaas heeft m'n GPS het begeven en zal het nadien narijden net iets moeilijker zijn (nu weten we ineens weer waarvoor "batterij opladen dient :oops: )
nen dikke chapeau en moest iemand de GPS track hebben, ik hoor het graag.
ik heb de track van de 60 km op mijn gps staan
Hoeveel hoogtemeters gaf je gps aan aub? Kwestie dit eens te vergelijken met de strava app.... had er 'slechts' 760hm op die 60km.
Men beloofde een dikke 900hm op de 60km...maar mijn gevoel zegt me dat die 760 wel eens eerder korter bij de waarheid kan liggen.
Spark27
Mountainbiker

Post by Spark27 »

Hoeveel hoogtemeters gaf je gps aan aub? Kwestie dit eens te vergelijken met de strava app.... had er 'slechts' 760hm op die 60km.
Men beloofde een dikke 900hm op de 60km...maar mijn gevoel zegt me dat die 760 wel eens eerder korter bij de waarheid kan liggen.[/quote]

Zal er ook van afhangen hoeveel keer je de afdaling gereden hebt he :lol:
mijn garmin gaf 934m, maar ik had dan ook 123,5 km tegen dat ik thuis kwam,
Als ik die gegevens dan inporteer in strava geeft die 1340m ](*,)

persoonlijk vond ik de 9/10 afdaling moeilijker dan de 10/10 .
Echt tof tochtje goed geamuseerd =D>
Heel goede organisatie. (o)
gunther89
Mountainbiker

Post by gunther89 »

Flupke70 wrote:
gunther89 wrote:
gt10 wrote:De eerste keer dat ik deze tocht rij. Bijzonder leuke tocht in een zeer mooie omgeving. De organisatie heeft weer eens meer dan veel moeite gedaan om deze tocht waar te maken. =D>
Niettegenstaande ik de omgeving zeer goed ken heb ik toch links en recht nieuwe weggetjes mogen ontdekken. Helaas heeft m'n GPS het begeven en zal het nadien narijden net iets moeilijker zijn (nu weten we ineens weer waarvoor "batterij opladen dient :oops: )
nen dikke chapeau en moest iemand de GPS track hebben, ik hoor het graag.
ik heb de track van de 60 km op mijn gps staan
Men beloofde een dikke 900hm op de 60km...maar mijn gevoel zegt me dat die 760 wel eens eerder korter bij de waarheid kan liggen.
ik had er 880. klimmetje gemist misschien?
gunther89
Mountainbiker

Post by gunther89 »

weet er iemand waar we die foto's kunnen bekijke die op de toertocht zijn genomen?
Post Reply