Leuke tocht.
Die downhills is een echte meerwaarde.
Iedereen doet (of tracht te te doen) wat hij denkt te kunnen). Leuk.
Toertocht Kortrijk-Dutsel Vlaams Brabant 23 maart 2014
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Teekitiezie
- Mountainbiker
Re: Toertocht Kortrijk-Dutsel Vlaams Brabant 23 maart 2014
Post by Teekitiezie »
Er was een fotograaf ter hoogte van de beklimming met de houten paaltjes (kwestie van geen auto's door te laten...). Waar kunnen we in de loop van de week te resultaten vinden?
Beste deelnemers en deelneemsters,
Hartelijk dank voor jullie talrijke en enthousiaste aanwezigheid op onze jaarlijke tocht. Jullie waren met 1200, een groot succes. Het weer was ons goed gezind en het parcours lag er dank zij het droge weer van afgelopen weken, uitstekend bij. De avontuurlijke en spectaculaire "down hill" in de zandgroeve van Nieuwrode werd als extraatje door de durvers erg gesmaakt.
Wij hopen jullie even talrijk terug te zien op onze volgende editie, volgend jaar.
namens 4XPBIKERS
Fonny Vaes
Hartelijk dank voor jullie talrijke en enthousiaste aanwezigheid op onze jaarlijke tocht. Jullie waren met 1200, een groot succes. Het weer was ons goed gezind en het parcours lag er dank zij het droge weer van afgelopen weken, uitstekend bij. De avontuurlijke en spectaculaire "down hill" in de zandgroeve van Nieuwrode werd als extraatje door de durvers erg gesmaakt.
Wij hopen jullie even talrijk terug te zien op onze volgende editie, volgend jaar.
namens 4XPBIKERS
Fonny Vaes
De eerste keer dat ik deze tocht rij. Bijzonder leuke tocht in een zeer mooie omgeving. De organisatie heeft weer eens meer dan veel moeite gedaan om deze tocht waar te maken.
Niettegenstaande ik de omgeving zeer goed ken heb ik toch links en recht nieuwe weggetjes mogen ontdekken. Helaas heeft m'n GPS het begeven en zal het nadien narijden net iets moeilijker zijn (nu weten we ineens weer waarvoor "batterij opladen dient
)
nen dikke chapeau en moest iemand de GPS track hebben, ik hoor het graag.
Niettegenstaande ik de omgeving zeer goed ken heb ik toch links en recht nieuwe weggetjes mogen ontdekken. Helaas heeft m'n GPS het begeven en zal het nadien narijden net iets moeilijker zijn (nu weten we ineens weer waarvoor "batterij opladen dient
- Teekitiezie
- Mountainbiker
Post by Teekitiezie »
Hoi, ik heb wel de track, maar dan wel de 60 km.gt10 wrote:De eerste keer dat ik deze tocht rij. Bijzonder leuke tocht in een zeer mooie omgeving. De organisatie heeft weer eens meer dan veel moeite gedaan om deze tocht waar te maken.![]()
Niettegenstaande ik de omgeving zeer goed ken heb ik toch links en recht nieuwe weggetjes mogen ontdekken. Helaas heeft m'n GPS het begeven en zal het nadien narijden net iets moeilijker zijn (nu weten we ineens weer waarvoor "batterij opladen dient)
Leuke aanpassingen aan het parkoer dit jaar. Ondanks toch behoorlijk wat hoogtemeters de laatste 5 à 7 km's zonder echte klims op de 60 km, leuk om nog effe alles er uit te halen
Afpijling, borden en bevoorrading prima gedaan, zoals reeds vele jaren. Proficiat aan de organisatie.
Afpijling, borden en bevoorrading prima gedaan, zoals reeds vele jaren. Proficiat aan de organisatie.