23/3 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Re: 23/3 Kampenhout

Post by El Toro Cycling Club HB »

Tot op heden geen antwoord op mijn mail.

Graag een update over het parcours, het aantal hm, het off-road gehalte en of de tocht goed afgepijld is, er een groepje is dat de pijltjes terug hangt mochten deze verwijderd zijn, etc etc
Ik zal hier graag komen, maar wil niet verdwalen :wink:
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Post by Schoupabiker »

Den El Toro heeft een punt natuurlijk ... Dus graag een beetje info. Het heeft geregend, maar modderig zal het wel niet zijn.
Een goed doel ... Mannen, dames, we gaan er toch voor.
Ik ga deze mensen steunen !
Tot morgen.
MTB for OTB
Mountainbiker

Post by MTB for OTB »

Hallo allemaal,

vandaag hebben we de toer nog eens gefietst en door het zware regenweer ligt het er wel wat modderig bij, maar het is doenbaar en als je van enige uitdaging houdt zou ik zeker komen!

Verder hebben we tijdens deze verkenning ook nog eens alle pijltjes dubbelgecheckt en bijgehangen waar nodig. Dus in principe zou je niet verloren kunnen rijden (moest dit toch het geval zijn, kan u ons altijd contacteren via een noodnummer).

Vervolgens zullen er morgen ook mensen paraat staan dat eventueel verwijderde pijltjes opnieuw kunnen ophangen.

Persoonlijk ken ik niet veel van hoogtemeters of het aantal percentages off-road. Maar ik heb zelf ondervonden dat het parcours vrij vlak verloopt en er niet veel 'beklimmingen' zijn. Het aantal percentage off-road schatten wij op een 60-tal %.

Moest u nog vragen hebben, laat maar weten! En hopelijk zie ik jullie morgen allemaal verschijnen op de terreinen van Ons Tehuis Brabant (Perksesteenweg 126, Kampenhout).

Groetjes,
Lisa Christiaens
0475/61.85.62
Fulaks
Mountainbiker
Location: Cannondale M500 ('94) - Orbea Alma 29" HS50 ('12) - Orbea Oiz M10 29" (2016) - Orbea Rise M10 ('24)

Post by Fulaks »

Ik heb niets tegen een goed doel, maar dan moet het opzet ook duidelijk worden gecommuniceerd. Dit was gewoon geldklopperij : 5 € om op een permanent Bloso-parcours te rijden ! Terwijl in de vorige post nog doodleuk gesproken wordt over pijltjes hangen. Dat waren dus gewoon de pijltjes om vanaf de startplaats op en terug af het Bloso-parcours te geraken.

Zoals gezegd, niets tegen een goed doel, maar zeg dan ook vooraf dat het om een Bloso-parcours gaat. Enige meerwaarde heb ik vandaag tevergeefs gezocht.
Odysseus
Mountainbiker

Post by Odysseus »

Alle lof voor een goed doel steunen, maar dit is dan ook de enige meerwaarde van deze tocht
De bepijling van elke Bloso-tocht is ondermaats; men heeft zelfs niet de moeite genomen om waar de Bloso-pijlen ontbraken, deze
aan te vullen.
Hebben jullie deze tocht wel kritisch gereden ?
De bevoorrading : een drankje, een sinaasappelschijf en een ... zuurtje.
Elke bevoorrading van een gemiddelde toertocht is tienmaal beter.
Het breekt me dan ook zuur op dat elke kwaliteit ontbrak bij jullie organisatie.
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Vandaag een goed doel gesteund.

Daarmee is ook alles gezegd.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Had er inderdaad wat schrik voor. Oef, dat we dan maar voor Mont-saint-Guibert gekozen hebben, was daar een leuk toerke
Becky Bike
Mountainbiker

Post by Becky Bike »

Ok, het was een eerste editie en dus waren mijn verwachtingen niet al té hoog. Maar dit was een zware ontgoocheling. Nog nooit meegemaakt dat een toertocht volledig een BLOSO-route volgt. Bovendien was de eigen (schaarse) bepijling niet duidelijk waardoor ik net als anderen plots na 20 km aan de aankomst stond. Geen bevoorrading gezien en de afspuitstand heb ik (teleurgesteld als ik was)links laten liggen. Thuis gekomen MTB afgespoten en nog wa op de spinningfiets gereden.

Echt jammer want parcours op zich was zeker niet slecht.

Hopelijk worden onze centjes voor het goede doel goed gespendeerd...
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Idd. Das het enige positieve van vandaag! Het goede doel steunen!
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

de ware wrote:Had er inderdaad wat schrik voor. Oef, dat we dan maar voor Mont-saint-Guibert gekozen hebben, was daar een leuk toerke

Hé Ware, wij hadden er ook schrik voor..en uit de reacties te lezen blijken deze terecht te zijn geweest :-? :-?
We hebben ons in het waasland (Belsele) goed kunnen amuzeren vandaag. en ik weet nu waarom we geen sas-bikers zijn tegengekomen!
Post Reply