En maar zagen over modder.
Modder drijft nr beneden, bij ne normale drijft het in de vork !
Kwatsch dus...
Steenslag is get anders, en stijfheid ook, maarja this de nieuwe sid, en sids plooien al jaar en dag
RockShox says they're ready to change everything once again
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Simpson
- Mountainbiker
Re: RockShox says they're ready to change everything once ag
In ieder geval een dure aankoop : verkoopprijs zou 2100€ voor de vork zijn , plus een 300€ voor de naaf die een must is n aangezien het geen 15mm of 20mm axle is
De naaf is ook speciaal ontwikkeld om de stijfheid te bevorderen , ze zouden er al bijna 10jaar mee bezig zijn geweest
De lockout is een gewone X-lock maar net iets mooier en fijner afgewerkt zodat het nog minder zichtbaar is
De naaf is ook speciaal ontwikkeld om de stijfheid te bevorderen , ze zouden er al bijna 10jaar mee bezig zijn geweest
De lockout is een gewone X-lock maar net iets mooier en fijner afgewerkt zodat het nog minder zichtbaar is
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Filmpje: " onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft niets met de vering te maken, en ze zullen 100x beter dan mij kunnen rijden, maar ik vind dat ze in het begin van het filmpje wel heel erg houterig en stroef door de bochten gaan
En volgens mij hebben ze ook niet van hun dessert gegeten.kazzz wrote:![]()
Heeft niets met de vering te maken, en ze zullen 100x beter dan mij kunnen rijden, maar ik vind dat ze in het begin van het filmpje wel heel erg houterig en stroef door de bochten gaan
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Nieuw filmpje:
" onclick="window.open(this.href);return false;
In beide filmpjes rijden ze op een trek en specialized.
Benieuwd of specialized er een brain gaat inzetten.
" onclick="window.open(this.href);return false;
In beide filmpjes rijden ze op een trek en specialized.
Benieuwd of specialized er een brain gaat inzetten.
het wordt wel een dure vork $1.865 (€1.660) voor 1.666 gram. Een euro per gram.
http://www.bikerumor.com/2014/04/08/roc ... d-xc-fork/
http://www.bikerumor.com/2014/04/08/roc ... d-xc-fork/