16/03/2014 Sart-Tilman

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
inno
Mountainbiker

Re: 16/03/2014 Sart-Tilman

Post by inno »

Wacky-S wrote:Iemand beetje bekend met het parcours daar en de invloed van de regen?
Na vorige week in Spa mijn velgen in prak gereden te hebben op een gootsteen midden in het bos, heb ik nu de zomerset met Race Kings opliggen.
Te doen of toch beter de HT met Mountain en X-King meepakken?
hoi steven
zo ne goeie rijder ken da wel op race kings
ken den ondergrond daar nie

wij gaan ook ma vertrekken wa later 10h
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Na 5 k mijne conti om zeep gereden :-S
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Schitterende tocht! Ik mn Ikon in de prak na 22km. Merci aan de waal die me een bibbandje verkocht ;)
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

mooie tocht, totaal hertekend parcours ( toch tegenover de vorige edities die ik hier fietste).
de kop is er af, vanaf nu zal het regelmatig richting Ardennen gaan op zondag :drunk: .
Ook Saiko nog gespot op de dikkebandenfiets.

grt,
bip bip
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Ook de 50 gedaan , leuke tocht geen modder en paar lange klimmen , was da saiko op die speci met dikke banden , ging nog goed op de baan
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

vannoli wrote:Ook de 50 gedaan , leuke tocht geen modder en paar lange klimmen , was da saiko op die speci met dikke banden , ging nog goed op de baan
nope, met het zandmannetje :-D
saiko
Test team

Post by saiko »

ik was daar met het zandmannetje, laatste klim had het zandmannetje toegeslaan en schoot me een kramp in beide kuiten :-D

was drinkbus thuis vergeten en was toch redelijk aan door rijden. Had een gemiddelde van net geen 19 op deze snelle droge tocht. Toch enkele mooie stukken gehad maar jammer genoeg ook redelijk wat asfalt
Wacky-S
Mountainbiker

Post by Wacky-S »

Leuke tocht, met af en toe wat lange stukken asfalt. Minder klimmen en technisch dan Spa, maar er zaten mooie stukken bij.
Was goed te doen met de Race Kings maar heb me wel een beetje ingehouden in de afdalingen (1 setje velgen per maand in de prak rijden is genoeg :roll: )
Bevoorradingen op de 50 waren er genoeg en de bepijling was dik inorde.

Heb der van genoten =D>
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Goed geamuseerd vandaag. Vorige week ook Spa gereden, is zwaarder, maar vandaag was het toch ook pittig. Wel veel minder technisch maar dat kon de pret niet drukken. Op het eind dan zelf nog maar een leuke afdaling meegepakt vanaf de universiteit om dan over de weg terug te rijden naar sart-tilman. Goed uitgepijld en bevoorrading.
vttst
Mountainbiker

Post by vttst »

Dankjewel voor je feedback over onze MTB-tocht. Deze opmerkingen zijn belangrijk voor ons.

We zullen ons best doen om er gevolg aan te geven voor de editie van volgend jaar.

Hou er rekening mee dat er twee keer zo veel deelnemers waren in vergelijking met vorig jaar, waardoor er bij enkele van de haltes voedseltekorten waren. Wij hebben ons best gedaan om meer aan te kopen en de impact op de fietsers zoveel mogelijk te beperken. :roll:

We kijken ernaar uit om je weer te zien in 2015! =;
Post Reply