Proficiat aan de organisatie. Prachtige rit!
Is er nieuws van de man die kort na de bevoorrading op de grond lag. Onwel geworden? Zag er niet goed uit, dus ik hoop dat alles in orde gekomen is.
Zondag 16/03/2014 Oud-Heverlee 29ste MTB Vriendentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zondag 16/03/2014 Oud-Heverlee 29ste MTB Vriendentocht
volgens een eerdere post dat ik gelezen heb heeft de politie verteld dat hij het niet heeft gehaald.dogfood wrote:Proficiat aan de organisatie. Prachtige rit!
Is er nieuws van de man die kort na de bevoorrading op de grond lag. Onwel geworden? Zag er niet goed uit, dus ik hoop dat alles in orde gekomen is.
Sport verstandig en gaat niet in het rood zeg ik a ltijd , als ik in het rood ga stop ik even , en het deert me niet als ze me lachend staan te bekijken als ik ergens aan de kant sta te recupereren , als is niet gezegd dat die man in het rood is gegaan.
Mijn medeleven met de famili
Ook voor de organisatie is dit niet prettig , alles was perfect in orde en krijg je dit voor
-
Davidoff
- Mountainbiker
Allereerst mijn medeleven voor de familie en vrienden van de biker!
De laatste tijd komen we meer en meer van die dingen tegen, de populariteit van onze sport brengt mee dat er heel veel personen op de baan zijn.
Of het int rood gaan er iets mee te maken heeft zou ik niet meteen durven zeggen. Je voelt het zelf wel als het niet gaat. Ik troost me altijd met de gedachte dat als er iets met je lichaam mis is, het er zowieso wel zou uitkomen.
Een perfect gezond persoon kan ook hartfalen of aderbreuk krijgen zonder te diep int rood te gaan.
Voor de organisatie een woord: TOP
Ben ik blij dat ik vorige weeg de brevet de pouhon heb gereden in spa, het fondke lag er en met een mooi gemiddelde de eindmeet van de 60 behaald.
De form begint te komen!
Nog van dat
De laatste tijd komen we meer en meer van die dingen tegen, de populariteit van onze sport brengt mee dat er heel veel personen op de baan zijn.
Of het int rood gaan er iets mee te maken heeft zou ik niet meteen durven zeggen. Je voelt het zelf wel als het niet gaat. Ik troost me altijd met de gedachte dat als er iets met je lichaam mis is, het er zowieso wel zou uitkomen.
Een perfect gezond persoon kan ook hartfalen of aderbreuk krijgen zonder te diep int rood te gaan.
Voor de organisatie een woord: TOP
Ben ik blij dat ik vorige weeg de brevet de pouhon heb gereden in spa, het fondke lag er en met een mooi gemiddelde de eindmeet van de 60 behaald.
De form begint te komen!
Nog van dat
Dan ging een mens eens stoefen over deze rit en organisatie, m'n eigen prestaties en dergelijke ... en dan leest ge dit
Alles is zo relatief.
Alvast m'n medeleven aan de familie, kenissen en vrienden van de overleden mtb-ker
Alles is zo relatief.
Alvast m'n medeleven aan de familie, kenissen en vrienden van de overleden mtb-ker
Eerst en vooral men medeleven aan de familie en veel sterkte om dit verwerken.
Als ik dit zo lees zal ik maar oppassen met men 70jaar .De 60km toch goed kunnen uitrijden+heen en terug vanuit Bierbeek.
Organisatie was top,verbaasd dat ze sommige wegen in het bos mochten nemen waar we nog nooit geweest zijn.
Bedankt mannen om ons weer een leuke zondag te geven.
Als ik dit zo lees zal ik maar oppassen met men 70jaar .De 60km toch goed kunnen uitrijden+heen en terug vanuit Bierbeek.
Organisatie was top,verbaasd dat ze sommige wegen in het bos mochten nemen waar we nog nooit geweest zijn.
Bedankt mannen om ons weer een leuke zondag te geven.
Last edited by roger on Sun 16 Mar 2014 23:02, edited 1 time in total.
TomFeyaerts wrote:da zijn 2 zwaar mannenDDT-STAS wrote:chauffage bikers uit Londerzeel ook aanwezig
Hé Tom(meke), jammer genoeg je niet tegengekomen..
Deze TT was er weer ééntje om vingers & duimen van af te likken
Tot de volgende
- Cokeman
- Mountainbiker
Deze ochtend ook afgezakt naar Oud-Heverlee. Wel geschrokken bij het lezen van de vorige berichten. Bij bevoorrading 2 was toen al omweg voorzien. Mijn medeleven aan de familie van de biker.
Zelf gekozen voor de 52 km. Eerste deel van de tocht viel me zwaar. Conditie niet denderend. Géén klimkilometers in de benen. Toch kunnen genieten van deze prachtige omgeving. Vrij veel volk onderweg. Soms filevorming in aanloop van enkele meer technische passages. Bevoorradingen prima. Die vervelende "vliegjes" waren ook in massa aanwezig. Na bevoorrading 2 zat tocht er op.... versnellingskabel gebroken.... via de weg terug naar start. Dank aan de medebikers die technische panne hebben proberen herstellen.
Zelf gekozen voor de 52 km. Eerste deel van de tocht viel me zwaar. Conditie niet denderend. Géén klimkilometers in de benen. Toch kunnen genieten van deze prachtige omgeving. Vrij veel volk onderweg. Soms filevorming in aanloop van enkele meer technische passages. Bevoorradingen prima. Die vervelende "vliegjes" waren ook in massa aanwezig. Na bevoorrading 2 zat tocht er op.... versnellingskabel gebroken.... via de weg terug naar start. Dank aan de medebikers die technische panne hebben proberen herstellen.
Vanmorgen vanuit bree ook hier komen fietsen,prachtige tocht en super organisatie!
Wel jammer nu te moeten lezen dat we weer een collega biker hebben verloren,wordt je toch wel effe stil van
Sterkte aan familie,vrienden(bikers),hulpverleners en organisatie...
Wel jammer nu te moeten lezen dat we weer een collega biker hebben verloren,wordt je toch wel effe stil van
Sterkte aan familie,vrienden(bikers),hulpverleners en organisatie...
Prachtige tocht, bepijling was in mijn ogen perfect. Telkens goed aangegeven waar de gevaarlijke punten waren, welke klim het was, etc.
Wat ik zeer goed vond was de 'waarschuwing' op 50m dat er een splitsing ging gebeuren!
Vrij respectloos dat er sommige desondanks het lint (bevoorrading 2) toch nog probeerde om 'hun' volledige tocht te willen rijden.
Het voorval is zéér goed opgevangen door de organisatie vond ik. Zonder veel spel van te maken direct een omweg voorzien.
Uiteraard ook hier sterkte aan de familie/vrienden/...
Mij zie je alsinds volgend jaar terug!
Wat ik zeer goed vond was de 'waarschuwing' op 50m dat er een splitsing ging gebeuren!
Vrij respectloos dat er sommige desondanks het lint (bevoorrading 2) toch nog probeerde om 'hun' volledige tocht te willen rijden.
Het voorval is zéér goed opgevangen door de organisatie vond ik. Zonder veel spel van te maken direct een omweg voorzien.
Uiteraard ook hier sterkte aan de familie/vrienden/...
Mij zie je alsinds volgend jaar terug!