Ik heb jullie tegen gekomen denk ik.BlackRaider wrote:Enkele filmpjes van de nieuwe rockgarden:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Lesley1980
- Mountainbiker
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Post by Lesley1980 »
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik heb vandaag geweest in Boom en in De Schorre waren er meer berijdbare stukken te vinden dan in Terhagen...sam2300 wrote:Voor de echt plezant stukken zal het nog wat vroeg zijn denk ik. Al zal er zeker en vast een leuk ritje uit te stippelen zijn langs berijdbare stukken, voornamelijk dan in Terhagen...
De rockgarden is trouwens een leuke toevoeging aan De Schorre
Begint allemaal maar al te zagen tegen den baas voor nog een paar uur congé, want het is zover: 99% van de tracks zijn berijdbaar!
En voor degenen die de weg niet kennen hier ze: http://www.routeyou.com/route/view/1577 ... -putten.en
Let the sun shine...
En voor degenen die de weg niet kennen hier ze: http://www.routeyou.com/route/view/1577 ... -putten.en
Let the sun shine...
- Lesley1980
- Mountainbiker
Post by Lesley1980 »
Vandaag terug geweest en het lag er al veeeeel beter bij dan vorige zondag.
Ik vraag me enkel af waar die rockgarden zich juist bevind want ben die vandaag nergens tegen gekomen.
Zondag ben ik weer van de partij.
Ik vraag me enkel af waar die rockgarden zich juist bevind want ben die vandaag nergens tegen gekomen.
- flashing1
- Mountainbiker
de rockgarden is aan de visvijvers bovenaan, schorrestraat , volg het rode pad en na de beek linksaf en de gracht doorLesley1980 wrote:Vandaag terug geweest en het lag er al veeeeel beter bij dan vorige zondag.
- flashing1
- Mountainbiker
alles staat er toch niet op Sam , nog enkele stukken nieuw die je niet weet liggen , voor de volgende keer dansam2300 wrote:Begint allemaal maar al te zagen tegen den baas voor nog een paar uur congé, want het is zover: 99% van de tracks zijn berijdbaar!![]()
Let the sun shine...
Ja, ik moest het kort houden wegens tijdsdruk. Ge kunt daar blijven rondrijden natuurlijk!:) Ben wel eens benieuwd naar de nieuwe stukken? Vooral in Terhagen dan neem ik aan? Al was er ook wel wat verandering te zien op die singletrack naast de klim toren, net voor de mtb-trap...
- flashing1
- Mountainbiker
ja , maar dat langs de klimtoren is voor de toekomst , ooit komt er een afspanning vh oude gedeelte en valt dan weg , heb daarom een aanpassing gemaakt , moet het alleen nog verharden en in Terhagen is wat nieuw , moet het nog afwerken en inrijden , ik zou ook langs de visvijvers daar een trail willen aanleggen , maar met de goedkeuring van de visclub , effe afwachten dus en bidden zeker ?sam2300 wrote:Ja, ik moest het kort houden wegens tijdsdruk. Ge kunt daar blijven rondrijden natuurlijk!:) Ben wel eens benieuwd naar de nieuwe stukken? Vooral in Terhagen dan neem ik aan? Al was er ook wel wat verandering te zien op die singletrack naast de klim toren, net voor de mtb-trap...
- DeGlenne
- Mountainbiker
Vandaag wat gaan cruizen in de Schorre. Weer was de maks en de meeste stukken goed berijdbaar. Mr. El Stevo vanop forum hier tegengekomen en met hem daar wat liggen toeren. De rockgarden is echt super en de aanloop er naartoe ook. Flashing Peter...... Je hebt weer super werk geleverd
. Nu blijven hopen op de zon dat alles verder opdroogt
- flashing1
- Mountainbiker
danku GlenneDeGlenne wrote:Vandaag wat gaan cruizen in de Schorre. Weer was de maks en de meeste stukken goed berijdbaar. Mr. El Stevo vanop forum hier tegengekomen en met hem daar wat liggen toeren. De rockgarden is echt super en de aanloop er naartoe ook. Flashing Peter...... Je hebt weer super werk geleverd![]()
. Nu blijven hopen op de zon dat alles verder opdroogt