Zo 09/03/2014 SPA Chronorit
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Re: Zo 09/03/2014 SPA Chronorit
Lang geleden dat ik nog zo'n mooie chrono gereden heb.
Benieuwd naar de uitslag.
Benieuwd naar de uitslag.
-
Davidoff
- Mountainbiker
Ook wij waren erbij! Zalig ritje, ideaal om terug wat HM te bekomen 
Ook ik ben benieuwd of de zachte winter zijn vruchten heeft afgeworpen in men conditie
Iemand nieuws over die man die achter dat heel vies heuveltje vol op de tarmac was gegaan? Was rond 13u denk ik. Er stond al veel volk bij, maar zag er niet zo goed uit.
Al goed dat een jongen me toewees om te vertragen want anders lag ik erbij denk ik.
Voor de rest, super van de organisatie, pijlen, info, route, bevoorrading!!!!! Nog van dat!
Ook ik ben benieuwd of de zachte winter zijn vruchten heeft afgeworpen in men conditie
Iemand nieuws over die man die achter dat heel vies heuveltje vol op de tarmac was gegaan? Was rond 13u denk ik. Er stond al veel volk bij, maar zag er niet zo goed uit.
Al goed dat een jongen me toewees om te vertragen want anders lag ik erbij denk ik.
Voor de rest, super van de organisatie, pijlen, info, route, bevoorrading!!!!! Nog van dat!
Da was inderdaad een héél vies heuveltje. Moest die persoon niet gevallen zijn, dan had ik er zelf wel gelegen...Davidoff wrote:Ook wij waren erbij! Zalig ritje, ideaal om terug wat HM te bekomen
Zalige chrono, jammer dat ik veel te warme kledij had aangedaan
Prachtige rit
Stevig tochtje toch, als eerste rit in d'ardennen dit jaar.
@Lowie : hoe noemt die klim meteen na de 2e bev. (na 30 km) ? Die zit (of zat, alleszins) ook in Malmedy redelijk op het einde.
Stevig tochtje toch, als eerste rit in d'ardennen dit jaar.
@Lowie : hoe noemt die klim meteen na de 2e bev. (na 30 km) ? Die zit (of zat, alleszins) ook in Malmedy redelijk op het einde.
- jerwain
- Mountainbiker
Ook fantastisch geamuseerd. Beentjes deden op het einde goed pijn
klim is Hêtre du chasseur. De voorlaatste klim uit de Ardennes Trophy. RDHF zou iets uit de richting zijn 
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
pijlen waren er veel, te veel...
Tijdens het rijden op hoge snelheid was het moeilijk uit te maken wat brevet was of niet.
Het kadertje van brevet hing ook dikwijls achter de bocht.
Hierdoor ook wat verkeerd gereden, zonder veel erg welliswaar.
Tip: pijlen in verschillende kleuren die groter zijn als de deze zouden een hulp zijn.
ook controlepunten verleggen naar belangrijke/moeilijke splitsingen is een oplossing.
Zo sta je even stil om te zien waar je heen moet.
Verder top ritje in een prachtige streek.
Tijdens het rijden op hoge snelheid was het moeilijk uit te maken wat brevet was of niet.
Tip: pijlen in verschillende kleuren die groter zijn als de deze zouden een hulp zijn.
ook controlepunten verleggen naar belangrijke/moeilijke splitsingen is een oplossing.
Prachtige, pittige rit en nog prachtigere organisatie. Echt dikke pluim!
In een van de eerste afdalingen was iemand zwaar gevallen, die was ook aan het wachten op hulp. Maar op het einde die kerel over het heuveltje zag er vies uit. Volledig zijn gezicht onder het bloed. Hopelijk gaat het goed met beide!
In een van de eerste afdalingen was iemand zwaar gevallen, die was ook aan het wachten op hulp. Maar op het einde die kerel over het heuveltje zag er vies uit. Volledig zijn gezicht onder het bloed. Hopelijk gaat het goed met beide!
Controlepunt niet juist onder aan de afdaling want dan mis ik hetfillebiker wrote:pijlen waren er veel, te veel...