Post by whaleshark »
Post by zondagsrijer »

Ik zie geen verschilRUSOR wrote: Het verschil met mijne ander MTB....
Blijven niet alleen rechtstaan maar verzamelt ook iets makkelijker slijkJanMan wrote: Het grappige is dat die dingen (bijna) uit zichzelf blijven rechtstaan in los zand.

De prijs van iets "uniek" in kleine oplage als Sandman vergelijken met mainstream eenheidskoek als Speci lijkt me nogal lullig (moet je zeker niet als anti-Speci reactie opvatten hoor, je kan de 2 bedrijven gewoon niet vergelijken).RUSOR wrote:Binnenkort ga ik eens met een vriend op pad met een sandman. Ben wel overtuigd van die sandman maar niet van de prijs. die sandman is dubbel zo duur. Oke hij heeft wel een verende voorvork.
Zombiker wrote:De prijs van iets "uniek" in kleine oplage als Sandman vergelijken met mainstream eenheidskoek als Speci lijkt me nogal lullig (moet je zeker niet als anti-Speci reactie opvatten hoor, je kan de 2 bedrijven gewoon niet vergelijken).RUSOR wrote:Binnenkort ga ik eens met een vriend op pad met een sandman. Ben wel overtuigd van die sandman maar niet van de prijs. die sandman is dubbel zo duur. Oke hij heeft wel een verende voorvork.
Mooi spul wel deze Speci, ben zelf heel benieuwd hoe hij rijdt! Ik zit ook veel op de Kalmthoutse Heide, als ik je eens tegenkom wil ik het weleens weten