weet er iemand een goede trainer zijn die me kan begelijden ivm trainingen en eten?
dus een persoon die perfekt op de hoogte is van trainigschema's en eetschema's voor mountainbikers
alvast bedankt
trainer gezocht mtb regio lille malle
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
el gordo
- Mountainbiker
Re: trainer gezocht mtb regio lille malle
Als Nijlen niet te ver is;
Peter Vervoort
Zelf heeft ie 7 maal deelgenomen aan een Iron Man, dus hij weet wel waarover hij spreekt.
Peter Vervoort
Zelf heeft ie 7 maal deelgenomen aan een Iron Man, dus hij weet wel waarover hij spreekt.
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
gg wrote:Fit for life coach , Nick baelus. Kijk op zijn site daar kan je al veel over Nick en zijn ervaringen vinden.
nick heeft juist sms gestuurt dat hij me wil gaan trainen
komt volledig goed nu
Hou ons op de hoogte als ge wilt! :)zwolle wrote:gg wrote:Fit for life coach , Nick baelus. Kijk op zijn site daar kan je al veel over Nick en zijn ervaringen vinden.
nick heeft juist sms gestuurt dat hij me wil gaan trainen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt volledig goed nu
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
el gordo wrote:Heb je specifieke doelen?
ja binnen een maand starten de atb wedstrijden . de eerste zullen n og wa aanmodderen zijn.
maar ik hoop nog enkel goede resultaten te behalen daar
verder ga ik cannibalette rijden en grand raid de godefroi
en mss nog een 3 daagse mountainbike wedstrijd in duitslang in septemnber maar de naam ontsnapt me momenteel
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
Vulcan Bike ? is een 2-daags festival, waarvan 1 dag de Vulcan marathon word verreden. We lde moeite waard en lang niet technisch. Wie power EN uithouding heeft en een grote versnelling kan trappen op vele stukken, gaat daar zeker een mooi resultaat kunnen rijden.
een raad : start in de wedstrijden en verwacht NIETS.... zo kan het nooit tegenvallen. EN bekijk het gewoon van week naar week met een focus op een bepaalde periode x-aantal maanden later beter te willen zijn (dat motiveert)
een raad : start in de wedstrijden en verwacht NIETS.... zo kan het nooit tegenvallen. EN bekijk het gewoon van week naar week met een focus op een bepaalde periode x-aantal maanden later beter te willen zijn (dat motiveert)
-
el gordo
- Mountainbiker
Ik denk eerder de TransZollernalb.
De Vulkanbike kan je inderdaad als goede duurtraining/test zien voor je GRG.
Helemaal niet technisch, af en toe langere klimmen, soms korte steile knikjes. Vooral de laatste klim naar de Dronketurm is nog een bijtertje, vooral omdat je dan al >90km in de benen heb. Een laatste klim van >1.6km uit 2 delen waarbij begin en eind gemiddeldes hadden van >13% (Volgens Garmin Basecamp)
Maar hij is overal berijdbaar - al is dat laatste afhankelijk van het weer. Vorig jaar heb ik de Vulkanbike gereden (ultra), en na een week regen lag het parcours er niet echt ideaal bij - ik heb zelfs heel de marathon in K-way gereden...
Maar idd, zoals Sunn Extreme zegt; genieten is belangrijk! En met al die fietsen in je garage zal dat wel lukken!
De Vulkanbike kan je inderdaad als goede duurtraining/test zien voor je GRG.
Helemaal niet technisch, af en toe langere klimmen, soms korte steile knikjes. Vooral de laatste klim naar de Dronketurm is nog een bijtertje, vooral omdat je dan al >90km in de benen heb. Een laatste klim van >1.6km uit 2 delen waarbij begin en eind gemiddeldes hadden van >13% (Volgens Garmin Basecamp)
Maar hij is overal berijdbaar - al is dat laatste afhankelijk van het weer. Vorig jaar heb ik de Vulkanbike gereden (ultra), en na een week regen lag het parcours er niet echt ideaal bij - ik heb zelfs heel de marathon in K-way gereden...
Maar idd, zoals Sunn Extreme zegt; genieten is belangrijk! En met al die fietsen in je garage zal dat wel lukken!