HEUSDEN-ZOLDER zo 02/03
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BMW
- Mountainbiker
Re: HEUSDEN-ZOLDER zo 02/03
Weeral hetzelfde parcours. ...kleine moeite om de rijrichting om te keren wat toch een heel andere beleving geeft. Voor de rest goede organisatie en mooi weer vandaag. Modder genoeg.
-
xjr-monster
- Mountainbiker
- Location: Corratec revolution world cup 27,5", torpado ribot 29"
Post by xjr-monster »
Bevoorrading dik in orde! Sportdrank, heel lekkere grote bekers soep, fruit, rijstpap, wat moet het nog meer zijn?
ik weet niet wanneer jij aan bevoorrading was maar rond 10 u was er toch vanalles muscli repen , bananen,appelsien en rijstpap , maar als iedereen 5 repen in zijn malen steekt is het snel op natuurlijk ,
- Beardie
- Mountainbiker
Wij waren rond 11u15 op de bevoorrading.Niet van de vroegste natuurlijk maar zeker nie de laatste ! Aan de bevoorrading waren ze al alles aan't opruimen.
We hebben er onderweg nog een heel deel ingehaald
Als je tot 10u30 kunt starten moeten ze ook een beetje rekening houden met de mensen die de 46 km rijden pas tegen 11u 45 - 12u aan de bevoorrading aankomen.Of niet soms?
We hebben er onderweg nog een heel deel ingehaald
Als je tot 10u30 kunt starten moeten ze ook een beetje rekening houden met de mensen die de 46 km rijden pas tegen 11u 45 - 12u aan de bevoorrading aankomen.Of niet soms?
Triest om te zien dat het steeds, of toch op zijn minst heel erg vaak, hetzelfde liedje is op de Limburgse wintertoertochten.
Op de bevoorrading altijd wel commentaar op, dat voor een tochtje van ocharm 40km, maar inderdaad, er zijn altijd van die onnozelaars die menen dat ze de rest van de week moeten doorkomen en die gaan dan hamsteren...
Ik heb even getwijfeld, maar zoals steeds was het blijkbaar voor een groot stuk een vast bloso-parcours. Zeg niet dat alle organisatoren hun de moeite niet getroosten, maar toch...
Anderzijds begrijp ik dat je als club in het geval dat je niet ander kan/mag, en je toch iets moet organiseren voor geld in het laadje te krijgen, niet anders kan... MAAR aan allen die hierover klagen, dit weet je meestal al wel op voorhand, tenzij dat het je eerste keer op een bepaalde tocht is.
Ik ben alvast blij dat ik me gisteren zelf een MTB route van 100k heb uitgezet voor vandaag. Nieuwe paadjes ontdekt, geen overdosis haantjesgedrag en dat met 2 bidons, 1 banaan, 1 meuslireep een 1 stukske peperkoek... Ik keerde tevreden terug...
Op de bevoorrading altijd wel commentaar op, dat voor een tochtje van ocharm 40km, maar inderdaad, er zijn altijd van die onnozelaars die menen dat ze de rest van de week moeten doorkomen en die gaan dan hamsteren...
Ik heb even getwijfeld, maar zoals steeds was het blijkbaar voor een groot stuk een vast bloso-parcours. Zeg niet dat alle organisatoren hun de moeite niet getroosten, maar toch...
Anderzijds begrijp ik dat je als club in het geval dat je niet ander kan/mag, en je toch iets moet organiseren voor geld in het laadje te krijgen, niet anders kan... MAAR aan allen die hierover klagen, dit weet je meestal al wel op voorhand, tenzij dat het je eerste keer op een bepaalde tocht is.
Ik ben alvast blij dat ik me gisteren zelf een MTB route van 100k heb uitgezet voor vandaag. Nieuwe paadjes ontdekt, geen overdosis haantjesgedrag en dat met 2 bidons, 1 banaan, 1 meuslireep een 1 stukske peperkoek... Ik keerde tevreden terug...
- Geoffe
- Mountainbiker
'k Had hier nog niet gereden en heb mij goed kunnen uitleven
Parking, bewaakte fietsenstalling, bepijling, bevoorrading, afspuitstand, Leffe ... bedankt aan de organisatie

Parking, bewaakte fietsenstalling, bepijling, bevoorrading, afspuitstand, Leffe ... bedankt aan de organisatie
Best nog een leuk tochtje. Fier en daar een moderstrook. Bevoorrading rond 10u45 was er niet veel meer maar voor ocharme 45km heb je niet veel nodig. Bedankt aan de organisatie.
Hoi,
Ingepikt aan het kanaal, met een mooie zon opgang.
En genoten van wat er mij geboden werd.
Hier mijne film.
Grt. Jo
http://www.pinkbike.com/video/352996/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ingepikt aan het kanaal, met een mooie zon opgang.
En genoten van wat er mij geboden werd.
Hier mijne film.
Grt. Jo
http://www.pinkbike.com/video/352996/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
@JB
Knap, filmpje tot het einde uitgekeken, dankzij de afwisselende camerastandpunten was het nooit vervelend om te blijven kijken.
Knap, filmpje tot het einde uitgekeken, dankzij de afwisselende camerastandpunten was het nooit vervelend om te blijven kijken.