vtt Raismes

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: vtt Raismes

Post by BerggeitCasualFietser »

prideandglory1891 wrote:Dan ben ik er ook om kwart voor 8 dat we om 8u weg kunnen.
hoeveel goeste k en in die terrils, iets te ver rijden en vorig jaar toch iets te veel modder in de bossen.

Volgende week bij goed weer en/of sneeuw wel aanwezig in Beignéé, we zullen die deze keer eens uit rijden, na afleiding door Matthias 2 jaar terug en vorig jaar de klapband. :lol:
Have fun ginter, ik ga het op Kempen ondergrond houden in Kalmthout
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Misschien ga ik voor jullie het pad effen maken . Geplande startijd : 7.30. Als ik die niet haal , gaat het feest niet door. Volgende week begin ik weer aan mijne andere sport :bounce: . Vorige week 23 km gewandeld in Ieper. Pff. Ook niet te onderschatten zulle. :-({|=
kret
Mountainbiker

Post by kret »

Iemand enig idee waar je de foto zal kunnen terug vinden. Voor de rest heb ik me super geamusseerd in raismes. :bounce:
Fre.ddw
Mountainbiker

Post by Fre.ddw »

Hallo,
50 km werden er uiteindelijk 66, véél mis gereden, die pijlen op de grond zijn ook niet alles...
Máár was super! Mooie lokatie om te fietsen, leuke terrils om over te crossen. =D> =D> =D>

Grtn
Fré
SoeteD
Mountainbiker

Post by SoeteD »

http://www.flickr.com/photos/110949708@ ... 758722634/" onclick="window.open(this.href);return false;

Enkele foto’s van een super ritje.
@Fre.ddw twas goe voor de conditie he.
(o) (o) (o) (o) (o) (o) (o) (o) (o)
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

De uitpijling heeft idd te lijden gehad onder de regen van de laatste dagen maar wijzelf zijn niet echt misreden.

Leuk tochtje met naar mijn inziens redelijk wat nieuwe passages en ondanks de nattigheid overal goed berijdbaar , op uitzondering van een paar hellingskes.

Dit onder een stralend lentezonnetje met de kameraden , wat wil een mens nog meer? :-D

Tot de volgende. (o)
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Jommeke heeft een goede vriend Choco. Mijn vrouw heeft er nu ook één in huis.
Jongens, de beentjes waren al na 40km op retraite. In totaal 58km en het was de compagnie
die me het tot aan de meet liet uitzingen.
Zalige tocht, vettigheid volledig comform de meteo van de laatste dagen, vernieuwd en leuk parcours met minder saaie dreven dan in het verleden.

Heb ook een aantal Belgen horen Passe à gauche, Passe à droite horen zeggen. Ze moeten echt geen Belgische vlag rond hun nek hebben om te weten dat het landgenoten zijn.

Dikke pluim voor Bresciani die speciaal vroeg naar huis gaat om zijn gezin een opperbeste namiddag te bezorgen.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Motorbiker wrote:Jommeke heeft een goede vriend Choco. Mijn vrouw heeft er nu ook één in huis.
Jongens, de beentjes waren al na 40km op retraite. In totaal 58km en het was de compagnie
die me het tot aan de meet liet uitzingen.
Zalige tocht, vettigheid volledig comform de meteo van de laatste dagen, vernieuwd en leuk parcours met minder saaie dreven dan in het verleden.

Heb ook een aantal Belgen horen Passe à gauche, Passe à droite horen zeggen. Ze moeten echt geen Belgische vlag rond hun nek hebben om te weten dat het landgenoten zijn.

Dikke pluim voor Bresciani die speciaal vroeg naar huis gaat om zijn gezin een opperbeste namiddag te bezorgen.
Inderdaad een leuk tochtje al verlang ik al naar opwaaiend stof op de terrils...
Leuke dag, samen uit samen thuis. Ik hang nog heel aan elkaar en kan dus een hele week twijfelen over een wel of niet deelname in Beignée.
gcolin
Mountainbiker

Post by gcolin »

Bonjour

Désolé, je ne parle pas flamand et l traducteur Google c'est pas top :-D

Belle balade à Raismes ce matin, j'y ai croisé beaucoup de flamands. Le parcours était très bien. par contre pas mal de problemes avec le fléchage et Bikewash trop petit. Malgré tout une belle matinée

Photos Report here
http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2014/Ma ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

goedenavond

Gérard
FOXXOF
Mountainbiker

Post by FOXXOF »

het was weer een prachtige rit (in het zonnetje) bijna niets op de weg, machtig parcours
Ook wel een aantal keer mis reden, maar daar klagen we niet over :wink:
Post Reply