Lynskey Pro 29 custom XX1 2014
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- SteSim
- Mountainbiker
- Location: Van Nicholas Zion 29 - Specialized S-Works Epic & Stumpjumper
Re: Lynskey Pro 29 custom XX1 2014
Eindelijk iemand die ook begrijpt waarom je een Titaniumen EN een Carbonnen HT nodig hebt
Heb bovendien exact hetzelfde wielsetje door Marc van Wheel-Tec en kan enkel zeggen dat het fan-tas-tisch rijdt !
Veel plezier er mee
Heb bovendien exact hetzelfde wielsetje door Marc van Wheel-Tec en kan enkel zeggen dat het fan-tas-tisch rijdt !
Veel plezier er mee
Binnen een jaartje krijg je de kans om er ook mee te rijdentek-zotic wrote:pff na elke fiets die je post ben ik meer jaloers :D
Ja man... deze zit er weer bal op, en zeer herkenbare materiaalkeuzes al ik mis nu wel de barends
Suc6 met de/het fietsen!
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Die afdekplaatjes komen al snel los en dan rammelen die gripshifters gelijk zot. Ik spreek uit ervaring met een paar verschillende sets.roger wrote: Waarom geen gripshift ?Gisteren geprobeerd,ging als een fluitje van een cent,draaide zonder moeite van klein kransje tot helemaal boven.
-
HardTail Charlie
- Mountainbiker
Post by HardTail Charlie »
Whaw !
Applaus
en nog meer 
(Ivm de Gripshifts, gezien ik onlangs naar Rohloff overstapte zijn de mijne er nu af, maar ik vond die echt wel ferm oké hoor. Iets meer dan een jaar mee gereden (ca 6K Km), nooit problemen gehad, integendeel, heel tevreden over)
Applaus
(Ivm de Gripshifts, gezien ik onlangs naar Rohloff overstapte zijn de mijne er nu af, maar ik vond die echt wel ferm oké hoor. Iets meer dan een jaar mee gereden (ca 6K Km), nooit problemen gehad, integendeel, heel tevreden over)
- Fret Raket
- Mountainbiker
Post by Fret Raket »
[quote="SteSim"]Eindelijk iemand die ook begrijpt waarom je een Titaniumen EN een Carbonnen HT nodig hebt
Hoeveel weegt zulk een wielset?
Hoeveel weegt zulk een wielset?