Zo 23/02/2014 Mol-Wezel :: 23° Wezelse MTB-tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Danny MTB Vorselaar
- Mountainbiker
Re: Zo 23/02/2014 Mol-Wezel :: 23° Wezelse MTB-tocht
Post by Danny MTB Vorselaar »
MTB Vorselaar komt ook af.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- aan de bosrand aan het schooltje (waar de bevoorrading van de TT Kattenbos is) ben je op 21 km van het eindedelang wrote:Waar kan ik ergens inpikken voor de 70 km op kattenbos?
- op de brug van Gelderhorsten ben je op 14 km van het einde
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
El Toro Cycling Club HB wrote:lowie wrote:in de eerste extra lus (tov van de 45 km) zitten veelal rechtere stukkenGioom wrote:zitte er in de 62 en 72 ook leukke stukken in of zijn het meer lang rechte stukken om maar aan de 62 en 72 km afstand te komen
de tweede extra lus (na 2de bevoorrading) zitten nog een heleboel leuke singletracks in het natuurgebied Kattenbos
Om het ingewikkeld te maken: als ik de eerste extra lus wil overslaan, hoe kom ik dan op de tweede extra lus na de 2e bevoorrading, aangezien er op de 45 maar één bevoorrading is?
nou??????????????????????
Antwoord aan Stevstrong. Op zondag is er geen afspuitinstallatie voorzien op Sunparks.Ik kan je wel bevestigen dat , na het bereiken van de tennishall( officïeel vertrek van de tocht) er tot Sunparks weinig of geen modder zal te bespeuren zijn op zondag( als het voorspelde weerbericht gaat kloppen, en dat hopen wij als organisator)
Om het NIET te ingewikkeld te maken : aan de inschrijving hangt een groot plan van elke afstandEl Toro Cycling Club HB wrote: Om het ingewikkeld te maken: als ik de eerste extra lus wil overslaan, hoe kom ik dan op de tweede extra lus na de 2e bevoorrading, aangezien er op de 45 maar één bevoorrading is?
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
lowie wrote:Om het NIET te ingewikkeld te maken : aan de inschrijving hangt een groot plan van elke afstandEl Toro Cycling Club HB wrote: Om het ingewikkeld te maken: als ik de eerste extra lus wil overslaan, hoe kom ik dan op de tweede extra lus na de 2e bevoorrading, aangezien er op de 45 maar één bevoorrading is?
Hallo. wie daar????
Ahhhh, de Lowie
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ik merk in de aankondiging dat er wegwerkzaamheden zijn in de buurt van de startplaats. Kan daar wat meer info over worden gegeven? Vanuit welke richting word je geconfronteerd met deze werken?
Vanuit elke richtingBikingBrecht wrote:Ik merk in de aankondiging dat er wegwerkzaamheden zijn in de buurt van de startplaats. Kan daar wat meer info over worden gegeven? Vanuit welke richting word je geconfronteerd met deze werken?
Te complex om hier uit de doeken te doen >> het half dorp ligt ondersteboven.
Maar zodra je in de buurt komt wordt je via wegwijzers en eigen mensen begeleid.
Volg zolang mogelijk op gps : Tennislaan - MOL(-Wezel)