Tielt-Winge

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
jorisv
Mountainbiker

Re: Tielt-Winge

Post by jorisv »

Het was weer lang geleden maar vandaag nog eens een paar stukken van deze route gereden.
Opvallend: op de blauwe route, waar men net na de mogelijke aansluiting met de bloso-route van Holsbeek door de wijngaarden naar de kapel afdaalt, staan er nu 2 series paaltjes in de afdaling. De eerste nog net te doen met een stuur nieuwe stijl (+70cm :roll: ) maar de 2e staan te dicht op elkaar om door te rijden ](*,)

Ik zal alvast een mailtje sturen naar de sportdienst van Tielt-Winge. Keep you posted.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

XprtZ wrote:Het was weer lang geleden maar vandaag nog eens een paar stukken van deze route gereden.
Opvallend: op de blauwe route, waar men net na de mogelijke aansluiting met de bloso-route van Holsbeek door de wijngaarden naar de kapel afdaalt, staan er nu 2 series paaltjes in de afdaling. De eerste nog net te doen met een stuur nieuwe stijl (+70cm :roll: ) maar de 2e staan te dicht op elkaar om door te rijden ](*,)

Ik zal alvast een mailtje sturen naar de sportdienst van Tielt-Winge. Keep you posted.

Die afdaling is nu ook een heel stuk minder technisch, jammer want dat was 1 van de mooiste afdalingen van de route.
Ik kan er met mijn 66 cm breed stuur gelukkig nog net door. :lol:
jorisv
Mountainbiker

Post by jorisv »

BramDR wrote: Die afdaling is nu ook een heel stuk minder technisch, jammer want dat was 1 van de mooiste afdalingen van de route.
+1, het lijkt wel of ze de afdaling hebben geborsteld
ook de afdaling naar de gempemolen is naar de kl*ten... : het eerste deel is stuk gereden door boswerken en ook de fameuze knik (zie oudere posts) is/lijkt minder technisch

gelukkig blijft er genoeg lekkers over in de buurt om ons laaaaang bezig te houden :drunk:
Post Reply