Kalmthout-Achterbroek 16/02/2014

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
'm biker
Mountainbiker

Re: Kalmthout-Achterbroek 16/02/2014

Post by 'm biker »

Onze tocht gaat inderdaad richting klein schietveld.
We zijn juist thuis van het afpijlen en het valt goed mee, dus tot morgen iedereen.
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Proper ga je daar toch niet blijven hoor.
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

Als men vermeld dat er een bewaakte fietsplaats is dan moet die er ook zijn bij de inschrijvingen en niet enkel na de toertocht.
Ik was één van de eerste bij de afspuitstand , maar heb toch mijn bedenking wat achter mij ging gebeuren met maar 4 spuitjes
bartike
Mountainbiker

Post by bartike »

eerste deel was wat slijkerig, 2 deel was prima berijdbaar vond ik, al bij al ni al te vettig

mooie toer! laatste stuk tegen de wind in stoempen was ff afzien :-)
StefT
Mountainbiker

Post by StefT »

Zeer mooie tocht. Afspuitdienst was geen probleem. Hele coole singletracks maar het maakte het er niet makkelijk op (met het nodige respect :)) voorbij te steken.

Had enkel gehoopt op een langere afstand want we zagen met tegenzin de finish tegemoet :)
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

bartike wrote:eerste deel was wat slijkerig, 2 deel was prima berijdbaar vond ik, al bij al ni al te vettig

Laatste stuk hadden we de wind mee, eerste stuk hadden we de wind tegen, dus ik weet niet hoe jij terug gefietst bent....
Volgens mij, maar goed, ben vrij laat gestart, was het voor en na de pauze ongeveer gelijk, wat het slijk betreft, oftewel ook wat de zompige en zuigende ondergrond betreft, kan wel liggen aan dat er al een track ligt door de vele voorgangers, overigens waren er voor en na de pauze ongeveer even veel bagger stroken, het mooie zonnetje en de track op het schietveld over de hei maakte veel goed.
Tja, er waren wel veel plassen, maar daar kon je over het algemeen goed omheen rijden,
tenslotte, een =D> =D> =D> =D> voor de organisatie en ook de seingevers en de mannen die de pijltjes zo netjes hebben opgehangen.
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

bartike wrote:eerste deel was wat slijkerig, 2 deel was prima berijdbaar vond ik, al bij al ni al te vettig

ik ben om 8:00 u gestart en dan was het bij het oprijden een beetje wind tegen , ik heb gisteren ook een toertocht gereden dan was de wind van vandaag een zuchtje :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
peduc
Mountainbiker

Post by peduc »

Spijtig van de diefstal alweer ... Fietsrekje gestolen vanaf lichtgrijze volvo xc 60 die vanaf 9u geparkeerd stond op de parking van het schooltje. Moest er iemand iets gezien hebben van een onverlaat die met een Thule fietsrek voor 3 lag te zeulen (zonder de fietsbaren!) mag je het laten weten, thx
'm biker
Mountainbiker

Post by 'm biker »

Hartelijk dank aan alle 1038 deelnemers en ja inderdaad spijtig van de diefstallen, er zijn in totaal (voor zover wij weten) 5 fietsendragers van Thule en 2 koersfietsen gestolen (stonden wel niet op de bewaakte fietstalling) en niemand die iets gezien heeft.
Er is aangifte gedaan bij de politie van Kalmthout, moesten er nog meer slachtoffers zijn, raad ik je aan om ook aangifte te doen bij de politie van Kalmthout zodat zij alles kunnen centraliseren.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

'm biker wrote:Graag gedaan hoor Jakowako, hopelijk hebben wij volgende week ook zo veel volk en schrijft StrammerMax ook zo'n mooi verslag als van jullie toertocht.
Een mens moet keuzes maken en het is Lichtaart geworden! Ik dacht dat ik die tocht nog nooit gereden had, maar dat bleek niet zo toen ik de startplaats herkende. In 2011 reed ik daar ook. Ik was ook van mening dat ik jullie toertocht nog nooit gereden had, maar dat is ook niet zo. Ik ben komen rijden op 19 februari 2012. Ik heb er zelfs enkele foto's van op de computer staan! En er is daar een verslag over geschreven! Ik heb dat diagonaal gelezen en ik kon me die zaken weer herinneren. Volgend jaar misschien!
'm biker wrote:Er zijn in totaal (voor zover wij weten) 5 fietsendragers van Thule en 2 koersfietsen gestolen (stonden wel niet op de bewaakte fietstalling) en niemand die iets gezien heeft.
De diefstallen bij toertochten in deze streek beginnen toch wel uit de hand te lopen! Haast op elke tocht worden er fietsen en fietsendragers gestolen!

Image
Smoelenboek van De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog en m'n site * Winterkalender 2013-14 * ???
Post Reply