Bolderbergse MTB wedstrijd 15/02

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
streepje
Mountainbiker

Re: Bolderbergse MTB wedstrijd 15/02

Post by streepje »

Oei, hopelijk gaan degenen die een fietsronde te weinig hebben afgelegd, want die waren er blijkbaar, er toch nog kunnen uitgefilterd worden.
gbike1
Mountainbiker

Post by gbike1 »

streepje wrote:Oei, hopelijk gaan degenen die een fietsronde te weinig hebben afgelegd, want die waren er blijkbaar, er toch nog kunnen uitgefilterd worden.
Tja....
Daarom juist zeg ik in mijn vorige post ronde per ronde op te schrijven, dan kun je ook dat weeral uitfilteren!
gbike1
Mountainbiker

Post by gbike1 »

kenneth wrote:Dju das spijtig, dan wachten we nog maar wat :) foto's wat zijn gemaakt waar vinden we die?
toevallig gevonden: http://cycle-sport-photography.smugmug. ... trijd-11u/
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

tek-zotic wrote:ik vind het vooral spijtig want had graag geweten hoe (on?)constant mijn rondetijden waren :D
Strava gebruiken. ;-)
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

BramDR wrote:
tek-zotic wrote:ik vind het vooral spijtig want had graag geweten hoe (on?)constant mijn rondetijden waren :D
Strava gebruiken. ;-)
had men computerke ni bij :p
Dirk Scott
Mountainbiker

Post by Dirk Scott »

Beste,

allereerst dank voor de reacties. We zullen dit zeker meenemen naar de volgende editie.
Na veel positieve reacties over het nieuwe parcours zitten we als club toch erg verveeld met het mislopen van de tijdsregistratie.
Door een mankement in de software van KraftmanChrono Racing is de tijdsregistratie in het honderd gelopen.
Gelukkig hadden we een back-up systeem met camera. Dit vergt echter heel wat tijd.
De uitslag komt er dus zeker, maar helaas moeten we U enkele dagen geduld vragen.
Hou onze website in de gaten.

De opmerkingen over de 2 gemaakte bochtjes in de afdeling hebben we uit veiligheidsoverwegingen gedaan om de snelheid te beperken.

Vriendelijke Groeten
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

Dirk Scott wrote: De opmerkingen over de 2 gemaakte bochtjes in de afdeling hebben we uit veiligheidsoverwegingen gedaan om de snelheid te beperken.

Vriendelijke Groeten
en terecht, leuke bochtjes vond ik :D
dago
Mountainbiker

Post by dago »

amai seg! wa vlammen die mannen toch. toertochten en dit is toch wel een levensgroot verschil!
als da zo bij de atb cross ook gaat zijn! pffff :-& :-& :-& :-&
DaVinci
Mountainbiker

Post by DaVinci »

uitslag staat online
jam29X0
Mountainbiker

Post by jam29X0 »

Kheb den indruk dat het niet helemaal klopt. Er waren volgens mij minstens al 2 mannen voor mij die volgens de uitslag maar 6 ronden gereden hebben. wel nen tegenvaller, dan heb ik net geen top-20 gehaald :cry:
Post Reply