Dat had een paar lange, saaie, rechte stukken.
Gelukkig moet ik niet op de uitslag wachten.
In de spurt gewonnen bij de junioren.
Lang geleden dat ik nog zo diep was gegaan
Post by chris.scherrens »
proficiat ze !:-)BramDR wrote:Parcours is inderdaad een verbetering tov het vorige.
Lang geleden dat ik nog zo diep was gegaan.
had u op strava zien staan :p ferm tempo :oBramDR wrote:Parcours is inderdaad een verbetering tov het vorige.
Post by slijkplaat »
Proficiat! Volgend jaar revanche!BramDR wrote:Parcours is inderdaad een verbetering tov het vorige.
Ik neem aan dat je Strava bedoelt?Robin21 wrote:Proficiat! Volgend jaar revanche!BramDR wrote:Parcours is inderdaad een verbetering tov het vorige.
wat is je straat account btw?
Code: Select all
Door een mankement in de software van KraftmanChrono Racing is de tijdsregistratie in het honderd gelopen.
Gelukkig hadden we een back-up systeem met camera. Maar dit vergt echter heel wat tijd. De uitslag komt er dus zeker , maar helaas moeten we U enkele dagen geduld vragen. ” aldus het organiserend TTHZ Cycling Team uit Bolderberg.Ja, daar heb je het weeral...tek-zotic wrote:van mtb lily:Code: Select all
Door een mankement in de software van KraftmanChrono Racing is de tijdsregistratie in het honderd gelopen. Gelukkig hadden we een back-up systeem met camera. Maar dit vergt echter heel wat tijd. De uitslag komt er dus zeker , maar helaas moeten we U enkele dagen geduld vragen. ” aldus het organiserend TTHZ Cycling Team uit Bolderberg.