ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- wim vanderzanden
- Mountainbiker
Re: ATB Cross
Post by wim vanderzanden »
DOXX wrote:DOXX wrote:hey,
ik zoek nog een team voor ATB-cross seizoen 2014
in seizoen 2013 reed ik in de A-klasse met startnummer 3
laat maar iets weten via pb
gevonden : GEBO cycling team
Haha ge zit in de grip van de teammanager nu hoor
Welkom in het team.
- G-bikes Racing Team
- Mountainbiker
Post by G-bikes Racing Team »
Wie zoekt nog een team?
Beste Bikers,
Indien er nog mtb'ers zijn die graag in een team rijden en interesse hebben om het G-Bikes Racing Team te vervoegen kunnen altijd een mail sturen naar g-bikesracingteam@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zal dan een mail ontvangen met de voorwaarden om lid te worden.
Met sportieve groeten,
Het G-Bikes Racing Team
Beste Bikers,
Indien er nog mtb'ers zijn die graag in een team rijden en interesse hebben om het G-Bikes Racing Team te vervoegen kunnen altijd een mail sturen naar g-bikesracingteam@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zal dan een mail ontvangen met de voorwaarden om lid te worden.
Met sportieve groeten,
Het G-Bikes Racing Team
-
Dimme
- Mountainbiker
Gisteren eindelijk nog is een uurtje kunnen vrijmaken om is te trainen en eens naar Olen gereden. Vastgesteld dat de slijkdabbers nog wa veranderd hebben aant parcours. Tis iets langer geworden met ne hele leuke jump in :)
't fietske heeft wa goud, maar da zegt niks over de beentjes he (die kon ik ni vinden in de winkel)tek-zotic wrote:haha de oli slaagt iedereen aan :D
he goes for gold :D
aan die beentjes is nog wel wa werk voor de 6de april
- D@LE
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel Team 2012 650B / Cannondale F29 2013 / Cannondale Synapse Hm 2012
Jammer dat de wedstrijden niet op zaterdag zijn. Marathon-seizoen komt eraan en dan rij ik op zondag liever de marathons.