Zo 09/02/2014 Heverlee :: 15e TT MBC De Zoenk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Re: Zo 09/02/2014 Heverlee :: 15e TT MBC De Zoenk
Post by koppigaard »
Met deze is aangetoond dat een club die een TT organiseert geen of weinig boodschap heeft aan bikers die alle argumenten aanslepen om aan te geven niet te komen. Slaap uit, doe desnoods nog een triootje op zondagochtend. Een beetje vertrouwen mag toch!
Vanuit de far west nog eens afgezakt naar de Alma Mater, om hier een schitterende toer te rijden. Maar o zo lastig voor wie het niet gewoon is in deze streek te biken. Heb er met volle teugen van genoten, en bij aankomst na 55 km helemaal leeg gereden.
Toch enkele minpunten :
1. veel te weinig modder (nochtans werden er ware slijkbaden aangekondigd)
2. veel te weinig regen
3. veel te veel bos en pittige klimmetjes
maar grootste minpunt :
4. bij aankomst was de blonde Leffe op
Dank aan de organisatie voor een super geslaagde zondag !
Toch enkele minpunten :
1. veel te weinig modder (nochtans werden er ware slijkbaden aangekondigd)
2. veel te weinig regen
3. veel te veel bos en pittige klimmetjes
maar grootste minpunt :
4. bij aankomst was de blonde Leffe op
Dank aan de organisatie voor een super geslaagde zondag !
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Mooie rit gereden. Blijkbaar minder volk dan vorig jaar want geparkeerd op sporthal parking zelf.
Ook onderweg viel het goed mee, extra mud in Pecrot wel overgeslagen.
Minder volk = meer fun!
Die mega organisaties bederven het fietsplezier.
Zie ook al die ardennen marathons. Jammer.
Organisatie hier super ok!
Ook onderweg viel het goed mee, extra mud in Pecrot wel overgeslagen.
Minder volk = meer fun!
Die mega organisaties bederven het fietsplezier.
Zie ook al die ardennen marathons. Jammer.
Organisatie hier super ok!
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Okay, ik voel me aangesproken,
,
maar goed, als inwoner van Breda is het af en toe een gok en vandaag heb ik verkeerd gegokt,
buienradar gaf gister om 23 uur nog regen aan voor de afgelopen nacht en ook in de morgen, nou ja, toch de wekker gezet, maar bij mij thuis regende het om 6 uur en toen heb ik besloten om niet te gaan....
nu weet ik als phille zegt dat het te doen is dan is het te doen dus,
dit in tegenstelling met andere organisaties en waar ik toch naar toe ging.
Heb spijt, vooral voor mijzelf
maar goed, als inwoner van Breda is het af en toe een gok en vandaag heb ik verkeerd gegokt,
buienradar gaf gister om 23 uur nog regen aan voor de afgelopen nacht en ook in de morgen, nou ja, toch de wekker gezet, maar bij mij thuis regende het om 6 uur en toen heb ik besloten om niet te gaan....
nu weet ik als phille zegt dat het te doen is dan is het te doen dus,
dit in tegenstelling met andere organisaties en waar ik toch naar toe ging.
Heb spijt, vooral voor mijzelf
Goe gedaan Zoenkers, ik heb het hier zowat gevolgd op het forum. Zaterdagavond heeft het hier in Oud-Heverlee nog geregend. Toen dacht ik, ai wat gaat dat worden morgen. Toen ik opstond waren de klinkers van mijne oprit droog, dat was al een goed begin. Naar Heverlee door de bos gefietst en dat bleek goed mee te vallen. Ik had het parcours op voorhand wat bestudeerd en de stukken die slecht liggen waren er al uit gehaald en via alternatieve wegen omzeild, chapeau. Pittig tochtje zo vroeg op het seizoen, wij hebben het bij de 55 gehouden dat was al zwaar genoeg. Alles was goed bereidbaar, tot volgend jaar.
Waarom zou je je slecht voelen ? Omdat je een keuze hebt gemaakt gebaseerd op het weerbericht en op vorige ervaringen? Totaal gerechtvaardigde keuze vandaag. Zelfs de buienradar voorspelde regen deze morgen.El Toro Cycling Club HB wrote:Okay, ik voel me aangesproken,![]()
![]()
![]()
,
Voor iedereen die zichzelf ne echte vind en andere niet omdat jullie in slecht weer ook gaan mountainbiken, elke week 50eur voor remblokjes kunnen betalen en de hele zondag vrij hebben
om de fiets op te blinken kan ik alleen maar
Als hier vandaag minder volk was komt dat door het slechte stormweer van deze morgen en gisterenavond, niet omdat het een moddereditie was in Pellenberg.
Hadden ze vandaag even zonnig gegeven als verleden zondag had hier ook veel volk geweest punt ander lijn.
Ondanks de weerberichten en buienradar viel het goed mee blijkbaar, dat is geen reden om alle thuisblijvers af te schieten, dat is een meevaller voor die die gegaan zijn.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ik begrijp uw reactie niet helemaal?ivovlo wrote:Twee verliezers vandaag.
1) Pellenberg: na Huldenberg en vandaag Heverlee één advies voor Pellenberg. Ga bij die twee organisaties eens navragen hoe ge een BEREIDBARE toertocht organiseert en vooral HOE GEEF IK OP VOORHAND CORRECTE INFO.
2) De Zoenk: ALTIJD GEBLEIT. Lees de mails hiervoor . Ik sluit mij daar bij aan. 't is altijd iets. Koopt ne koersvlo en rijdt als de zon schijnt op de macadam. NO prroblems anymore...
Ne dikke proficiat voor de organisatie.
Zijn die van Pellenberg en De Zoenk dan de 2 verliezers ?
Nog iets: berijden is met een vervoermiddel rijden zoals een fiets terwijl bereiden iets klaarmaken is, bvb eten.
+1Schijfrem wrote:Ik begrijp uw reactie niet helemaal?ivovlo wrote:Twee verliezers vandaag.
1) Pellenberg: na Huldenberg en vandaag Heverlee één advies voor Pellenberg. Ga bij die twee organisaties eens navragen hoe ge een BEREIDBARE toertocht organiseert en vooral HOE GEEF IK OP VOORHAND CORRECTE INFO.
2) De Zoenk: ALTIJD GEBLEIT. Lees de mails hiervoor . Ik sluit mij daar bij aan. 't is altijd iets. Koopt ne koersvlo en rijdt als de zon schijnt op de macadam. NO prroblems anymore...
Ne dikke proficiat voor de organisatie.
Zijn die van Pellenberg en De Zoenk dan de 2 verliezers ?
Nog iets: berijden is met een vervoermiddel rijden zoals een fiets terwijl bereiden iets klaarmaken is, bvb eten.
Snap hem ook niet. "Altijd gebleit", maar wel zelf bleiten over Pellenberg.