Zo 02/02/2014 Lichtervelde :: 6e Huwyntocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dark dingo
Mountainbiker

Re: Zo 02/02/2014 Lichtervelde :: 6e Huwyntocht

Post by dark dingo »

Hello,
toen ik door het centrum van Lichtervelde reed,op zoek naar een parkeerplaats,het verschot van m'n leven opgedaan!! :cry: Een oude mercedes stond op straat met z'n voorwielen bovenop een mountainbike...of wat er van overbleef :roll: Uw hart staat toch efkes stil bij het zien van dit ongeval. Geen chauffeur noch slachtoffer te bekennen :-? Dan maar de wagen geparkeerd en me vlug ingeschreven alwaar ik hoorde in de zaal dat de biker er zonder kleerscheuren vanaf geraakt is!!Ongelooflijk,als je die bike onder de auto zag liggen,dat hier géén zwaargewonde gevallen is!! [-o< Maar nu over de tocht...bij het betreden van de zaal werd ik onmiddelijk aangesproken door een vriendelijke dame die me een kopje koffie aanbood.Op het gemakske een koffie'tje genuttigd en me dan bij Lichterveldenaere ingeschreven.De tocht werd gekenmerkt door zware modderstroken,zompige weide doorsteken en tal van privé stukken.Vooral het Hywynsbos lag er erg glibberig bij.Ook een mooi stuk aan de autostrade,rond de vijver,de lakebossen en nog tal van andere spielerei.Hier werd met passie en ziel veel werk ingestoken...palletten met koninklijke rode loper,paaltjes, linten en een uitstekende bepijling waar je niet moest zoeken om een pijltje te vinden =D> 2 goede bevooradingen onderweg en weinig volk. Door de harde,kille wind en het aantal km(52.7) goe choco toegekomen :oops: De tocht was zwaarder dan ik had gedacht...maar toch zéér blij dat ik de grote afstand gereden heb (o) Na de plakkerige modder verwijdert te hebben van de bike,was het de beurt aan den dien die er op gezeten heeft!Lekkere warme douche genomen en nog een babbelke gemaakt mee een sympathieke tegenterter(Aarsele)in de kleedkamer. Rond 13.15u aan de aprés begonnen met enkele vrienden en de dubbele pannenkoek smaakte,net als het schuimend glas Omer!! :-D Net op tijd thuisgekomen voor het wk veldrit 8-[ Conclusie van deze tt:deze inrichters hebben duidelijk een hart voor mtb en gaan géén beetje werk uit de weg,ook het vriendelijke bar-team mag eens vermeld worden =D> Lichtervelde...tot volgend jaar!!
dingo
amateur-biker
Mountainbiker

Re: Zo 02/02/2014 Lichtervelde :: 6e Huwyntocht

Post by amateur-biker »

De organisatie dankt de bijna 750 aanwezigen op onze toertocht alsook de talrijke medewerkers die er mee een onvergetelijke dag van maakten =D> =D> =D> .

Een laatste fotoreeks is terug te vinden op : https://plus.google.com/photos/11107916 ... banner=pwa" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgend jaar zien we jullie graag terug en geven we er weer een lap op :bounce: :bounce:
Post Reply