Van Nicholas Zion 29er
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Re: Van Nicholas Zion 29er - Update P4
ik zit soms met verbazing te kijken hoever sommige hun zadelpen uitsteken , mag ik vragen hoever die bij jou uitsteekt 
- SteSim
- Mountainbiker
- Location: Van Nicholas Zion 29 - Specialized S-Works Epic & Stumpjumper
profi wrote:ik zit soms met verbazing te kijken hoever sommige hun zadelpen uitsteken , mag ik vragen hoever die bij jou uitsteekt
Voor mijn hardtail met vaste vork bewust gekozen voor een kleiner frame (18.5'') om het geheel wat speelser te maken voor de single tracks.
Kan een vreemde vraag lijken, maar hoe nerveus is deze fiets? Rij je er sportief mee? Zo ja, is hij met hogere snelheid te betrouwen in het bochtenwerk of durft hij eens te verrassen?
- SteSim
- Mountainbiker
Ik durf al eens een 'beetje' racenCBo wrote:Kan een vreemde vraag lijken, maar hoe nerveus is deze fiets? Rij je er sportief mee? Zo ja, is hij met hogere snelheid te betrouwen in het bochtenwerk of durft hij eens te verrassen?
- SteSim
- Mountainbiker
Zou nu toch al geen verrassing mogen zijn hé beste Slechte Vriendwblft wrote:Ja hij durft al eens verassen ... Vooral bergop of door DIEP slijk