route Herentals-Durbuy on/offroad

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Stokke
Mountainbiker

Re: route Herentals-Durbuy on/offroad

Post by Stokke »

+1

Even de tracks per provincie naast je route leggen wat knippen en plakken naargelang wat je zelf wil of kan

[imgImage][/img]
krikke46
Mountainbiker

Post by krikke46 »

hoi , we reageren precies allemaal uit de zelfde omgeving . we kunnen misschien in de zomer de tocht eens samen rijden . ik ben uit westerlo .ik ben wel geen snelle fietser , meer natuur genieter .
hou wel van mooie technische stukjes .....moest er iemand goesting hebben ????
ik zie het hier wel .mischien het weekend van 2.3.4 mei kunnen we houffalize ook nog mee pikken
zenn
Mountainbiker

Post by zenn »

krikke46 wrote:hoi , we reageren precies allemaal uit de zelfde omgeving . we kunnen misschien in de zomer de tocht eens samen rijden . ik ben uit westerlo .ik ben wel geen snelle fietser , meer natuur genieter .
hou wel van mooie technische stukjes .....moest er iemand goesting hebben ????
ik zie het hier wel .mischien het weekend van 2.3.4 mei kunnen we houffalize ook nog mee pikken
wss zal het ergens die datum zijn april of mei...maar wij zijn nog volop aant trainen want lijkt mij toch stevig..
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Lijkt mij ook wel intressant. Ik heb ook een MIO gps maar ik slaag er maar niet in om een mooie toer te maken en zeker niet zoals hier op kaart getoond word. Is dit gemaakt met MioShare?
mrgps.nl
Mountainbiker

Post by mrgps.nl »

kever69 wrote: Is dit gemaakt met MioShare?
Bovenstaande screenshot is, als ik het goed zie, van Garmin Basecamp in combi met garmin topo pro Benelux.
Stokke
Mountainbiker

Post by Stokke »

mrgps.nl wrote:
kever69 wrote: Is dit gemaakt met MioShare?
Bovenstaande screenshot is, als ik het goed zie, van Garmin Basecamp in combi met garmin topo pro Benelux.
Deze is idd gemaakt met de Garmin Topo wel de BeLux :wink:

Indien ik vroeger zo een track ging maken
Liet ik in basecamp eerst een route berekenen tussen de twee punten

Via de data base van je gereden ritten of toertochten deze van Kraksontracks ging ik knippen en plakken met stukken uit deze die in de buurt van je track kwamen

Met de nieuwe funktie in de topo belux pro is dit nu een werkje van niks
Deze kaart houd er zelfs rekening mee om stukken van deze in je route te steken naargelang je aktiviteit Mountainbike tourfietsen fietsen enz
mrgps.nl
Mountainbiker

Post by mrgps.nl »

In de film op " onclick="window.open(this.href);return false; laat ik eea zien op basis van topo pro Dld (blx was er toen nog niet ;)) Is een mooi stukje cartografische techniek.
Post Reply