Naar jaarlijkse gewoonte organiseren de Bosfietsers & de Koerselèrs hun jaarlijkse toertocht en dit op op Zondag 2 Februari
Start:
Sporthal Molok
Rolweg 9
3582 Koersel-Beringen
bewaakte fietsparking, douches, uitgebreide bevoorrading
Afstanden: 10-23-41 km
inschrijvingen van 8u30 tot 10u30
Dit jaar zullen we de tour in de tegenovergestelde richting rijden en hebben we een aantal aanpassingen kunnen doorvoeren.
Zo 02/02/2014 Koersel-Stal :: Fietspromo VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
thebandit2
- Mountainbiker
Re: Zo 02/02/2014 Koersel-Stal :: Fietspromo VTT
Post by thebandit2 »
Gaan we de terrils ook krijgen?
Ik heb namelijk de rit al 2 jaar niet meer gereden.
Na men gekneusde ribben op de terril maar dees jaar wil ik hem er terug bij hebben.
Ik heb namelijk de rit al 2 jaar niet meer gereden.
Na men gekneusde ribben op de terril maar dees jaar wil ik hem er terug bij hebben.
De terril zit er helaas niet tussen, we krijgen geen goedkeuring om er over te gaan.
omwille van goedkeuringen hebben we het parcours ook moeten aanpassen, er zijn enkele toffe stukken die we niet mogen doen maar er zijn er andere in de plaats gekomen.
Gisteren hebben we de laatste verkenning gedaan, volgens de GPS track zijn de afstanden 38, 22 en 11km, we bekijken nog enkele mogelijkheden om er enkele kilometers aan toe te voegen.
omwille van goedkeuringen hebben we het parcours ook moeten aanpassen, er zijn enkele toffe stukken die we niet mogen doen maar er zijn er andere in de plaats gekomen.
Gisteren hebben we de laatste verkenning gedaan, volgens de GPS track zijn de afstanden 38, 22 en 11km, we bekijken nog enkele mogelijkheden om er enkele kilometers aan toe te voegen.
-
junior72
- Mountainbiker
Hoe geen goedkeuring om over de kleine terril te rijden? Daar mag toch elke Beringse MTB-club over.
Gewoon vragen op de sportdienst in Beringen.
Ik ben verantwoordelijke van de outdoorsporten in de Sportraad en kan je dit bevestigen.
Gewoon vragen op de sportdienst in Beringen.
Ik ben verantwoordelijke van de outdoorsporten in de Sportraad en kan je dit bevestigen.
dat is inderdaad zo, om op de kleine terril te geraken moeten we een heel stuk over de weg of over de grote terril en daarvoor krijgen we geen goedkeuring.
-
junior72
- Mountainbiker
Idd op de grote terril krijgt er niemand nog een toelating en de kleine terril moet natuurlijk passen in jullie parcours maar het parcours van jullie is zo al aantrekkelijk genoeg.Griffon wrote:dat is inderdaad zo, om op de kleine terril te geraken moeten we een heel stuk over de weg of over de grote terril en daarvoor krijgen we geen goedkeuring.
Tot zondag
MTB Bike Brothers Beringen
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Zijn er nog enkele kilometers bijgekomen?
We gaan dat morgen pas kunnen bekijken, we nemen ongeveer 2km van de vaste route van leopoldsburg mee, mogelijks kunnen we daar het parcours wat verlengen maar we moeten ook zorgen dat we dan nog langs de bevoorrading kunnen rijden zonder een pad te moeten kruisen.
morgen ook een update over de staat van het parcours.
morgen ook een update over de staat van het parcours.
Ik moet zaterdagavond nog naar een feestje,maar denk wel dat ik zondagvoormiddag ga afkomen.