Zo 02/02/2014 Pellenberg :: 6e Hoogste Punt Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Re: Zo 02/02/2014 Pellenberg :: 6e Hoogste Punt Toertocht
Post by koppigaard »
Zo lees ik het graag. Het Vl. Br's triootje rond maken. Goed voor 180 km bike-plezier tijdens drie weekends. We gaan er voor! En dat 'gaan' is voor mijn part echt wel letterlijk bedoeld als ik terugblik op Huldenberg. Maar ook (bijna) stilstaand kan je genieten van een TT in deze regio.CRAPS wrote:Nu "onze" tocht in Huldenberg voorbij is kan ik mij gaan uitleven in Pellenberg en Heverlee !
Zeker van de partij !
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
pierrot komt misschien ook , afhankelijk van wat de club BierBikers verkiest , (hoogstraten , limburg ??? )
Maar als het weer goed blijft dan is er veel kans dat we Pellenberg kiezen
Maar als het weer goed blijft dan is er veel kans dat we Pellenberg kiezen
In het weerbericht spreken ze toch tot 10 LIT. per M2.JanDeWinter wrote:BerggeitCasualFietser wrote:We krijgen nog update van het parkoers voor zondag?Vrijdagavond (normaal voor 20u) zullen we een update geven over het parkoers. Aangezien we de ergste (echt modderige) stukken al hadden geschrapt (vorig weekend) en er enkel zaterdag een beetje regen zal vallen, verwachten we weinig veranderingen.
Het zal me in ieder geval niet tegenhouden mij zondag nog eens te komen uitleven in mijn geboortestreek, samen met mijn broer.
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Vandaag hebben we het hele parkoers verkend. Na de afgelopen droge dagen was alles zeer goed bereidbaar. Enkele stukken liggen er zwaarder bij (vooral wanneer we op het Bloso parkoers komen) en moest er vannacht echt veel regen vallen dan zullen we die stukken zaterdag opnieuw evalueren.
Nieuwe update zaterdag na 17u.
- phille
- Mountainbiker
Een baggerstukje kan geen kwaad zeg ik altijd maar niet overdrijven 
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
phille wrote:Een baggerstukje kan geen kwaad zeg ik altijd maar niet overdrijven
Houden jullie daar volgende week ook rekening mee?
Met 'ta niet overdrijven....
-
Belortaman
- Mountainbiker
Post by Belortaman »
Na hoeveel kilometer valt / vallen de bevoorrading(en)?
Nog nieuws over de staat van het parcours???JanDeWinter wrote:Vandaag hebben we het hele parkoers verkend. Na de afgelopen droge dagen was alles zeer goed bereidbaar. Enkele stukken liggen er zwaarder bij (vooral wanneer we op het Bloso parkoers komen) en moest er vannacht echt veel regen vallen dan zullen we die stukken zaterdag opnieuw evalueren.