Omgeving Gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- jaybird
- Mountainbiker
Avontuurlijke bikers - biksters gezocht omgeving van Gent
Hoi. Sinds ik hier in Gent woon ben ik een beetje zonder bike-maatjes geraakt. Ik ben dus op zoek naar mensen die 't zien zitten om af en toe der eens op uit te gaan met de bike, naar de Ardennen en 't buitenland vooral. Ik rijd graag op technisch en wild terrein en ben op zoek naar bikers die het eerste- beste Vlaamse pattattenveld met tonnen slijk en de Panne edurance beach-race ook nie echt zien zitten. Volgend jaar zou ik alvast bv. dingen zoals de Transvesubiene willen doen, doortocht van de Jura, enkele van de meer technisch uitdagende buitenlandse marathons, maxi-valanches (voor mijn downhill roots te onderhouden), 24-uren races, en ander "echt" bike-vertier (lange tochten in de bergen etc..)...get the picture?
Leeftijd of geslacht spelen gene rol als de spirit maar goed is, t' bikeplezier gaan steeds voor de prestaties!
Leeftijd of geslacht spelen gene rol als de spirit maar goed is, t' bikeplezier gaan steeds voor de prestaties!
- jaybird
- Mountainbiker
Naar de Ardennen ga ik steeds met de wagen (naar het buitenland ook). Ik ben in ieder geval ver van een xc-racer, maar 'k hecht eerder belang aan het bike plezier dan aan de prestaties. Risico's zoek je zelf op, bij gewone mtb trips staan die wel steeds op een laag pitje. Wat ik gewoon wou zeggen is dat ik vooral hou van het "echte" mountainebikewerk dat je hier natuurlijk niet echt kan vinden in vlaanderen (klimmen, afdalen, technische single tracks, uitgestrekte bossen, je weet wel...).
Ik ga dikwijls eens biken met vrienden uit het Antwerpse naar de Venen en de Ardennen. Beste zouden we wel wat gezelschap van een andere biker kunnen bijnemen.
We gaan dan wel met de trein. Op het ogenblik doen we het tijdens vrije dagen of tijdens de vakanties.
Veel hangt dan af van de weersverwachting. We biken dan wel 6à7 uren. Veel komt aan bod afhangend van de streek. Ik wil je best wel bij hebben en zal niet nalaten je te verwittigen als wij nog eens op tocht trekken. We hebben nog plannen om in de Venen te gaan maar ook de streek van de Eifel staat nog op het programma. Rudy VdE.
We gaan dan wel met de trein. Op het ogenblik doen we het tijdens vrije dagen of tijdens de vakanties.
Veel hangt dan af van de weersverwachting. We biken dan wel 6à7 uren. Veel komt aan bod afhangend van de streek. Ik wil je best wel bij hebben en zal niet nalaten je te verwittigen als wij nog eens op tocht trekken. We hebben nog plannen om in de Venen te gaan maar ook de streek van de Eifel staat nog op het programma. Rudy VdE.
Beste Biker,
Eigenlijk ben ik op donderdagen en weekends vrij. Zolang weeromstandigheid en fun ryde betreft.
Mijn Antwerpse vrienden zijn wel van de partij bij vakanties. Mijn vaste Gentse biker en site genoot, daar zou ik graag willen informeren of deze het ziet zitten. Mij heb je alvast gewonnen voor streek van Boullion, ik zie dan vast wel ***** routes, Sportieve groeten, Rudy VdE.
Eigenlijk ben ik op donderdagen en weekends vrij. Zolang weeromstandigheid en fun ryde betreft.
Mijn Antwerpse vrienden zijn wel van de partij bij vakanties. Mijn vaste Gentse biker en site genoot, daar zou ik graag willen informeren of deze het ziet zitten. Mij heb je alvast gewonnen voor streek van Boullion, ik zie dan vast wel ***** routes, Sportieve groeten, Rudy VdE.
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
kzal mij ook maar opgeven als geïnteresseerde biker. Kheb al redelijk wat tochten meegerden met Beethoven en twas al altijd fun. De Ardennen kan alleen nog maar beter zijn he.
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
ook van mijn kant de allerbeste wensen.
Kheb zonet eens gaan kijken bij de MTB.Be dagen.
De meerdaagse toch in Nederland had ik graag gedaan maar tzal iets te zwaar voor me zijn zo vroeg op het jaar. De tocht in Gent zoals gesuggereerd zie ik natuurlijk zitten. Als ik ergens kan helpen; je weet me te vinden.
Kheb zonet eens gaan kijken bij de MTB.Be dagen.
De meerdaagse toch in Nederland had ik graag gedaan maar tzal iets te zwaar voor me zijn zo vroeg op het jaar. De tocht in Gent zoals gesuggereerd zie ik natuurlijk zitten. Als ik ergens kan helpen; je weet me te vinden.