vrouwelijke bikers op dit forum???

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

joa vind da gewoon tof da ze u roepen ik kon superfan nog van haar nog van pluimen .... nu kan ik een gezicht plakken op superfan er staan hier zoveel namen dat ge er begod geen flauw idee van hebt wie daar achtersteekt een voorbeeldje zoate,hoe zou die er uitzien?
of transalp.... :wink: op ne tt ziet ge vaak blauwe lintjes en dan roept ge ne keer maar ik vraag nie aan iedereen wa is u ne alias op de forum zou wel snel vragen van waar zijt ge afkomstig!

hopelijk bij deze ne goeien uitleg transalp?? :bounce: :wink:
Sandra
Mountainbiker

Post by Sandra »

En ik ben ook een 18 jarige vrouwelijke biker

Groetjes Sandra
Girlpower
Mountainbiker

Post by Girlpower »

hallo dames , ik ben nog splinternieuw in het mountainbiken en mijn bike zit nog in de plastiek, kunnen jullie me wat advies geven : bv. om de mannen achter me te laten; nu is het nogal andersom :oops: Let the girls rule ...
Lieve
Mountainbiker

Post by Lieve »

Hoi hoi, Lieve ook nog steeds "alive and kicking". De enige manier om uw conditie te verbeteren is trainen, trainen, trainen en volhouden. Veel succes, aan alle dames trouwens!!!
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

Girlpower wrote:bv. om de mannen achter me te laten
een aangepast koersbroekske misschien :wink:
Girlpower
Mountainbiker

Post by Girlpower »

:D da broekske heb ik al , de bike ook en de conditie daar zijn we volle bak aan het werken maar de techniek das een ander paar mouwen denk ik?? Enfin , al doende leert men zeggen ze toch dus... :wink:
Ik ben al veel wijzer geworden door deze site :wink: by the way
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

techniek is ook vooral veel ervaring he. Veel rijden en ge leert veel bij. Mijn belangrijkste fout int begin was 2 m voor men wiel kijken. Kijk ver voor je uit. Een tip die ik kreeg van een teamgenoot en die bij mij wel hielp.
Girlpower
Mountainbiker

Post by Girlpower »

=D> thanks bikerke dat helpt echt wel als je verder vooruit kijkt (tot mijn verbazing). Als iemand nog nuttige tips heeft ...
laat maar komen :bounce:
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Ook ik ben vrouw en al 8 acht jaar aant mountainbiken. Ondanks de grootste doelen die ik me elk jaar stel constateer ik dat het me dit jaar (oa door eigen huis te kopen) amper lukt om elk weekend een toertochtje af te haspelen. Voornemen voor 2005 is dan ook om tegen de zomer opnieuw in het ritme te komen en wat meer te rijden en poging te ondernemen ook terug wat marathons te doen.... we zien wel of het lukt
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Musti wrote:Ook ik ben vrouw en al 8 acht jaar aant mountainbiken. Ondanks de grootste doelen die ik me elk jaar stel constateer ik dat het me dit jaar (oa door eigen huis te kopen) amper lukt om elk weekend een toertochtje af te haspelen. Voornemen voor 2005 is dan ook om tegen de zomer opnieuw in het ritme te komen en wat meer te rijden en poging te ondernemen ook terug wat marathons te doen.... we zien wel of het lukt
Plannen,afspraken maken en compensaties doen wonderen... :wink:
Post Reply