Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Za 25/01/2014 Jabbeke :: 19e Permeketocht
Zal morgen proberen m'n zoon Iben te volgen. Ik ga naar bed, Iben is nog in het jeugdhuis
, mss geeft mij dit wat voordeel morgen in Jabbeke
Jabbeke tot morgenochtend
Grtn
geertje
Jabbeke tot morgenochtend
Grtn
geertje
-
SLIJKSCHAAP
- Mountainbiker
Post by SLIJKSCHAAP »
het is droog weer momenteel en de voorspellingen zijn gunstig ,
bewolkt maar het zal droog blijven !!
bewolkt maar het zal droog blijven !!
Weervoorspelling voor vandaag : bewolkt en droog tot 17.00 h.
http://www.yr.no/place/Belgium/Flanders ... _hour.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yr.no/place/Belgium/Flanders ... _hour.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
SLIJKSCHAAP
- Mountainbiker
Post by SLIJKSCHAAP »
Momenteel meer 800 inschrijvingen en alles is berijdbaar.
Het weer blijft droog
Het weer blijft droog
Deze morgen de 35km gereden samen met broer en zoon. Genoten van elke meter, alles was goed berijdbaar, enkele stukken iets minder maar die zijn alom gekend als iets meer technisch, denk maar aan de paardewegel.
Wat de afstand betreft bleek uiteindelijk de kilometriek van m'n broer niet juist te staan en hadden we perfect 35km gereden.
Er bleken bij hem plots 10km bijgeteld te zijn???????
Dit is en blijft toch wel een toporganisatie, mocht iemand nog twijfelen, gewoon gaan? Jekunt nog een uur inschrijven.
Jabbeke bedankt en tot volgend jaar
Grtn
geertje
Iben en Kris
Wat de afstand betreft bleek uiteindelijk de kilometriek van m'n broer niet juist te staan en hadden we perfect 35km gereden.
Dit is en blijft toch wel een toporganisatie, mocht iemand nog twijfelen, gewoon gaan? Jekunt nog een uur inschrijven.
Jabbeke bedankt en tot volgend jaar
Grtn
geertje
- Brunox
- Mountainbiker
Perfekt !!
Zalige single tracks, paadjes, draaien en keren.
Het stukje voor de 2de bevoorrading was wel ff drassig, maar nergens moeten afstappen.
Alles vlot te rijden, ondanks het regenweer van de laatste dagen.
Pizza overgeslagen, maar het was me te koud om te blijven staan.
Supertocht !!
Zalige single tracks, paadjes, draaien en keren.
Het stukje voor de 2de bevoorrading was wel ff drassig, maar nergens moeten afstappen.
Alles vlot te rijden, ondanks het regenweer van de laatste dagen.
Pizza overgeslagen, maar het was me te koud om te blijven staan.
Supertocht !!
Leuk tochtje met veel afwisseling. En jullie slagen er ook telkens in om ons totaal nieuwe stukken voor te leggen. Op naar de 20ste editie. Wordt het iets speciaals? 
Om te beginnen wil ik stoefen met de perfecte organisatie. Van inschrijving tot appret was alles weer nagenoeg perfect.
En, euuu,.... mmja, daarmee is eigenlijk alles al gezegd zeker?
Misschien dit nog: normaal eet ik nooit gelijk wat da je krijgt na een tocht, maar een megalekker stuk pizza zoals hier laat ik niet links liggen. Dat is echt altijd super hier!
Kortom,

En, euuu,.... mmja, daarmee is eigenlijk alles al gezegd zeker?
Misschien dit nog: normaal eet ik nooit gelijk wat da je krijgt na een tocht, maar een megalekker stuk pizza zoals hier laat ik niet links liggen. Dat is echt altijd super hier!
Kortom,