opgepast saboteurs

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Dat gebeurt overal hoor. Soms zijn het ook spelende kinderen (is het geen vakantie?) , maar in sommige gebieden (chaumont gistoux bvb) zijn het mensen die in de buurt wonen . Hun akties zijn vooral gericht tegen enduro moto's en quads maar wij 'profiteren' mee.

Zie het als een extra uitdaging en een reden om altijd een veiligheidsmarge in te bouwen in afdalingen.
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

Der Gertus wrote:Da zijn de dieren in het bos, ze zijn da beu dat gij met uwen modderbak altijd door hunne voortuin crosst :wink:
nee, die spannen gewoon hunne hof af met boomstammen :lol: overlaatst heb ik op den bosberg nog een konijn met nen uitgegrave boom op zijne rug zien lopen :drunk:
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

dat is allemaal nog niks ben van de week gaan biken op mijn eentje en werd aangeschoten door een jager buiten wat loodhagel links en rechts in mijn lijf was het niks maar ik vraag aan die jager alleeeeee jong hoe kunde da nu doen????? droogweg antwoordt van de jager : doe in tvervolg een ander truike aan in de plaats van dat van REEBOK
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

ik heb net het omgekeerde meegemaakt. Wat hindernissen gemaakt om te springen en die waren daarna allemaal weggehaald. :p Was wel in zo'n bos waar al allemaal dingen gemaakt waren. En niet op wandelwegen of zo. Bos staat erom bekend dat veel bikers daar komen.
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

stresskip wrote:dat is allemaal nog niks ben van de week gaan biken op mijn eentje en werd aangeschoten door een jager buiten wat loodhagel links en rechts in mijn lijf was het niks maar ik vraag aan die jager alleeeeee jong hoe kunde da nu doen????? droogweg antwoordt van de jager : doe in tvervolg een ander truike aan in de plaats van dat van REEBOK
in da geval klopte op zijn bakkes da hem knock-out is zoda hij nie kan gaan lopen en dan belde de politie en ge vraagt een schadevergoeding wegens moordpoging, dieje gast zal da rap afgeleerd zijn
Guest

Post by Guest »

denk dat die post van stresskip een grapje was
omdat vooorgande posts ook wat grappig waren
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

mtb_rider wrote:denk dat die post van stresskip een grapje was
omdat vooorgande posts ook wat grappig waren
Bij Van Cot zijn ALLE posts grappig :wink:
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

volgende keer doe ik een truike aan van PUMA zouden ze me dan ook nog afschieten????
Mommen
Mountainbiker

Post by Mommen »

Japs wrote:ik heb net het omgekeerde meegemaakt. Wat hindernissen gemaakt om te springen en die waren daarna allemaal weggehaald. :p Was wel in zo'n bos waar al allemaal dingen gemaakt waren. En niet op wandelwegen of zo. Bos staat erom bekend dat veel bikers daar komen.
action-man die dit onderwerp gestart is heeft uw hindernissen misschien weggehaald :D gij hebt ze er weer gelegd, iets later kwam action-man weer die uw hindernissen heeft verwijderd enz enz
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

stresskip wrote:volgende keer doe ik een truike aan van PUMA zouden ze me dan ook nog afschieten????
Is een puma geen beschermde diersoort? Daar moge ze ni op schieten :lol: :lol:
Post Reply