Za 18/01/2014 Kortrijk :: Velofollies Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Za 18/01/2014 Kortrijk :: Velofollies Toertocht
Nog steeds berijdbaar, maar wel enkele zware stroken en hier en daar wat extra plassen, maar er wordt droog weer voorspeld voor morgen.fred8531 wrote:Iemand idee of 40/50km berijdbaar ligt met de vele regen van de afgelopen dagen ?
Het inrijden van Bellegembos ligt heel drassig en zwaar, maar even verderop waar het een stukje bergop gaat is goed berijdbaar, de afdaling is dan weer redelijk drassig.
Waar nodig (en mogelijk) zullen we nog de keuze On road/Off road geven.
Voor alle privé-doortochten werd toestemming gevraagd.Ribbeke wrote:Bellegembos !!??
Hopelijk toestemming gevraagd aan de eigenaar, anders weer problemen voor zij die dit wel doen.
Hello J'y suis allé hier. C'est vraiment formidable. Il y avait un monde fou
Photos report here
http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2014/Ja ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A+
Photos report here
http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2014/Ja ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A+
- kampfschwein
- Mountainbiker
Post by kampfschwein »
Prachtige tocht in mijn geboortestreek.
Alleen jammer dat ik na 26 km van de 50 in de beek gevallen ben (ter hoogte van oud open zwembad in spiere) en dus kletsnat de toer heb moeten verderzetten. Bike en Baasje allebei kopje onder
5 minuten staan roepen (ik reed alleen) omdat ik er maar niet uigeraakte (hele hoge berm). uiteindelijk toch nog inspanning gedaan en eruitgeklauterd. Dacht dat ik nog een uur in dat water ging staan.
Lessons learned : 1.vermijden om alleen te rijden, 2.plassen niet meer vermijden en daarom op richels rijden dicht bij de beek 3. gsm in een apart waterdicht zakje steken zodat deze zeker blijft werken als je hem nodig hebt 4. nadat je kletsnat bent geweest, extra hard rijden zodat je terug warm krijgt
Alleen jammer dat ik na 26 km van de 50 in de beek gevallen ben (ter hoogte van oud open zwembad in spiere) en dus kletsnat de toer heb moeten verderzetten. Bike en Baasje allebei kopje onder
5 minuten staan roepen (ik reed alleen) omdat ik er maar niet uigeraakte (hele hoge berm). uiteindelijk toch nog inspanning gedaan en eruitgeklauterd. Dacht dat ik nog een uur in dat water ging staan.
Lessons learned : 1.vermijden om alleen te rijden, 2.plassen niet meer vermijden en daarom op richels rijden dicht bij de beek 3. gsm in een apart waterdicht zakje steken zodat deze zeker blijft werken als je hem nodig hebt 4. nadat je kletsnat bent geweest, extra hard rijden zodat je terug warm krijgt