Wie gaat er allemaal naar Velofollies ??
Ik ga zeker !!!
Post by Thomas1997 »
Post by Thomas1997 »
Ik kom zeker eens langs, het zal een leuke dag wordenReflex wrote:Ook Mountainbike.be zal weer aanwezig zijn op de beurs met een stand. Kom zeker eens langsBinnenkort meer info.
IPPE wrote:Wat kan ik verwachten van deze beurs aangezien dit toch een verplaatsing van 100km is?
Koersfietsen, Mtbikes of stadsfietsen?
Als ik de merkenlijst bekijk heb ik de indruk dat er veel toeleveranciers staan, of vergis ik me?
'k Weet het, maar 100km rijden om ne hoop omafietsen te zienrombaft wrote:IPPE wrote:Wat kan ik verwachten van deze beurs aangezien dit toch een verplaatsing van 100km is?
Als ik de merkenlijst bekijk heb ik de indruk dat er veel toeleveranciers staan, of vergis ik me?
vorig jaar stond er vanalles, racefietsen, mtb's (van xc tot downhill) , electrische fietsen, ... en inderdaad veel toeleveranciers, van groepen (shimano, campa, ... ) tot wielen en gellekes bij wijze van spreken.
100km is nu ook de wereld niet he, een goed uurke rijden.
juist, maar de minderheid zijn omafietsen hoor, 't is eerder gericht op het sportieve fietspubliekIPPE wrote:'k Weet het, maar 100km rijden om ne hoop omafietsen te zienrombaft wrote:IPPE wrote:Wat kan ik verwachten van deze beurs aangezien dit toch een verplaatsing van 100km is?
vorig jaar stond er vanalles, racefietsen, mtb's (van xc tot downhill) , electrische fietsen, ... en inderdaad veel toeleveranciers, van groepen (shimano, campa, ... ) tot wielen en gellekes bij wijze van spreken.
100km is nu ook de wereld niet he, een goed uurke rijden.. Dan kan ik even goed naar de wandel- en fietsbeurs in Mechelen gaan
.