Het is niet dat ik een plooifiets afschrijf. Het is dat ik voorlopig het budget niet heb om een deftige plooifiets aan te schaffen
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- arneken
- Mountainbiker
Re: Met de fiets naar het werk
Het moet nu juist wel passen dat ik vandaag met dat krot lek rijd
1ste keer pech sinds april. Met de MTB heb ik eigenlijk geen enkel defect opgelopen door die 5 km per dag eigenlijk. Dan denk ik dat door de modder baggeren of door het zand klieven hem meer schade gaat opleveren in de lange termijn.
Het is niet dat ik een plooifiets afschrijf. Het is dat ik voorlopig het budget niet heb om een deftige plooifiets aan te schaffen
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Verkoop uw "Touareg", kunt ge veel plooifietskes voor kopenarneken wrote:Het moet nu juist wel passen dat ik vandaag met dat krot lek rijd1ste keer pech sinds april. Met de MTB heb ik eigenlijk geen enkel defect opgelopen door die 5 km per dag eigenlijk. Dan denk ik dat door de modder baggeren of door het zand klieven hem meer schade gaat opleveren in de lange termijn.
Collega maakte me deze week attent op de site biketowork waar je leuke kortingen kunt verzamelen door met de fiets te komen. Gezien ik geen fietsvergoeding krijg is dit een leuk alternatief.
Check http://www.biketowork.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Check http://www.biketowork.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Miljaar dat ging vlot vanmorgen ...
Nieuwe bandjes gelegd, droog weer, goed geslapen ... 1u08min voor 38km, op de N16 waren ze trager (weeral
)
Nieuwe bandjes gelegd, droog weer, goed geslapen ... 1u08min voor 38km, op de N16 waren ze trager (weeral
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Deze ochtend een miraculeuze glijpartij gemaakt. S'morgens met de fiets naar de bakker, nergens glad. Nadien naar het werk, eerste paar km nergens gladden plekken. Vervolgens rij tegen ik een per uur of 30 naar beneden, pak een flauwe bocht en plots men voorwiel weg. Ik snap nog altijd niet hoe ik niet op mijn bakkes ben gegaan
. Hierbij wel een spagaat a la Clijsters uitgevoerd, s'avonds heb ik mijn fiets half moet platleggen om over de buis te geraken. Hopelijk word het niet erger want ik heb duidelijk iets verrokken, ik raak amper een trap op en af.
-
fieldmarshall
- Mountainbiker
Post by fieldmarshall »
Hier ook zonder gladheid vertrokken om dan toch na een half uurtje eens te controleren of de asfalt hard was...
Groetjes!
Groetjes!
En, hoe hard was'ie ? :Dfieldmarshall wrote:Hier ook zonder gladheid vertrokken om dan toch na een half uurtje eens te controleren of de asfalt hard was...
Groetjes!
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Blijkbaar chance gehad, om 04.30uur vertrokken met de koersfiets (Oosterzele-Gent) en het was toen 1°. Nergens gladde plekken, heb onderweg een strook waar altijd water uit een hoger gelegen bos over het fietspad stroomt en daar durft het 's winters al eens verraderlijk zijn maar ook hier geen last.
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
woon werk fiets aangepast, was een mtb 26" met vaste vork en spatborden/licht,
nu 29er wielen ondergestoken (had ik nog liggen) met crossbandjes, bolt wederom iets beter...

nu 29er wielen ondergestoken (had ik nog liggen) met crossbandjes, bolt wederom iets beter...