LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
chris
Mountainbiker

Post by chris »

de fietsen stonden nochtans in een afgesloten garage (verplicht te gebruiken!) en men zou een regeling treffen .... man man man ... schandalig! :-# :evil:
Kurt
Mountainbiker

Post by Kurt »

Ik heb op de TT in Overijse (ergens in oktober) een eindje samen gefietst met een van de pechvogels waarvan ze met zijn nieuwe C'dale F2000SL zijn gaan lopen. Hij zei me dat de zaak nog steeds lopende was.

Maar als het zolang aansleept, zal het waarschijnlijk noppes worden voor de gedupeerden.

Dat is een van de redenen die me tegen houdt om een derde keer deel te nemen aan de LCMT
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Dan kennen jullie den organisator nog niet goed. Enkel verdienen telt, de rest niet :evil:
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

BLIJKBAAR, schandalig zoiets....
Nog iemand die iets meer weet over deze zaak?
Geld is blijkbaar het enige waar ze aan denken....op de dolomiti vroegen ze 5 euro meer voor de chip :evil:
Minna
Mountainbiker
Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam

Post by Minna »

That *is* terrible, not getting compensated for the loss of your bike! :(

But hey, I found out that there are actual travelling insurances you can sign up for *per day*, that covers also theft from hotel room etc. I only checked this briefly so far as I am looking to do the Roc d'Azur ...

Compagnie Europeene d'Assurance des Marchandises et des Bagages SA
Tel 02-220 34 11

(Surely there are other alternatives as well ...)

Good luck with LCMT next year! I was there in 2002, and *not* fit! The organizers, no matter how friendly, did not inform me how hard core it was, and I came there used to biking only one flat 50k ride a *week* ... I did the all those k's (except for 70k the third day, when the guy I rode with had an accident). It was slow and painful, and people had to wait for me the last day before going back to Zonhoven. I met wild boar all by myself in the forest, I got lost (signs in the ground were not the best after x number of bikers had gone all over them), I cried at the end and I could not walk properly for weeks afterwards. But I did it. *grimace*

I've always meant to go back, and see how I'd do today, but since it is a long weekend AND my birthday during those days I tend to try other stuff as well. LCMT was my birthday present in 2002, in 2005 it's time for some dry, dusty singletrack in Spain! :)

And then maybe I'll see you for the Ardennes Trophy ... I'll be the slow gal at the back!
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Shorty wrote: Geld is blijkbaar het enige waar ze aan denken....op de dolomiti vroegen ze 5 euro meer voor de chip :evil:

Sorry maar dit klopt niet. De dolomoti is "verstandig" 5€ verduurd.
De inschrijvingsprijs voor de dolomoti is dezelfde gebleven als in 2003. Maar de chipprijs(dus de waarborg voor chip) is 10€ ipv 15€ geworden, waardoor de bikers zonder dat ze het weten 5€ meer betalen voor hun marathon.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

AJ KWAK wrote:
Shorty wrote: Geld is blijkbaar het enige waar ze aan denken....op de dolomiti vroegen ze 5 euro meer voor de chip :evil:

Sorry maar dit klopt niet. De dolomoti is "verstandig" 5€ verduurd.
De inschrijvingsprijs voor de dolomoti is dezelfde gebleven als in 2003. Maar de chipprijs(dus de waarborg voor chip) is 10€ ipv 15€ geworden, waardoor de bikers zonder dat ze het weten 5€ meer betalen voor hun marathon.
ok
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

@Minna, now I know why we had to wait so long in the bus before riding back to Zonhoven :wink:

That was one hell of a ride you did back in 2002 , well done girl !! =D>

@AJ KWAK, mijn bike gaat op de kamer.. 8)
Last edited by A d r i on Fri 31 Dec 2004 17:50, edited 1 time in total.
jls
Mountainbiker

Post by jls »

A d r i wrote:@AJ KWAK, mijn bike gaat op de kamer.. 8)
zou ik ook wel willen doen maar wat gaan ze daarvan zeggen als iedereen dat na een dagske modderbiken wil doen???

met 10 bikers afspreken om kabel door alle frames & wielen te steken + ferm hangslot. 10 fietsen die aan elkaar hangen stelen doe je niet onopgemerkt...

sowieso, ik verwacht wel dat de organisatie "al" het nodige zal doen om zo iets te vermijden dit jaar... anders riskeren ze volgend jaar zelf mee te moeten doen om nog een respektabel deelnemersaantal te halen
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

jls wrote:

met 10 bikers afspreken om kabel door alle frames & wielen te steken + ferm hangslot. 10 fietsen die aan elkaar hangen stelen doe je niet onopgemerkt...
Je was er verleden jaar niet bij denk 'k want dan zou je dit niet schrijven ..........
Post Reply