Bolderbergse MTB wedstrijd 15/02

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ghastly
Mountainbiker

Re: Bolerbergse MTB wedstrijd 15/02

Post by Ghastly »

Ik heb op de foto's van de vorige jaren veel mensen met vaste voorvork gezien.
Is een verende voorvork aan te raden of mag ik die nog even sparen voor het zomerseizoen?
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Gaat perfect met een vaste vork. Tis ook maar een uurtje eh.
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Ik kom met een fully, kheb nog geen volledige vaste :o
Dirk Scott
Mountainbiker

Re: Bolderbergse MTB wedstrijd 15/02

Post by Dirk Scott »

Volgende week zaterdag is het dan weer zover. Voor de meeste mountainbikers de eerste test van het nieuwe seizoen. Het volledige nieuwe parcours van 4.4km is zeker een verbetering. De zandgrond zal ervoor zorgen dat het parcours niet omgevormd wordt tot een modderpoel.
Voor meer info : http://www.tthz.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Hopelijk tot zaterdag.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Krijg je nog een bevestiging van inschrijving?
IK heb al enkele weken geleden betaald maar nog geen bevestiging gehad dat ik nu effectief ingeschreven ben.
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Dirk Scott wrote:Volgende week zaterdag is het dan weer zover. Voor de meeste mountainbikers de eerste test van het nieuwe seizoen. Het volledige nieuwe parcours van 4.4km is zeker een verbetering. De zandgrond zal ervoor zorgen dat het parcours niet omgevormd wordt tot een modderpoel.
Voor meer info : http://www.tthz.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Hopelijk tot zaterdag.
dit is mijn eerst xc wedstrijd. Toch een beetje schrik van de start en de eerste bocht xD
jam29X0
Mountainbiker

Post by jam29X0 »

kenneth wrote:
Dirk Scott wrote:Volgende week zaterdag is het dan weer zover. Voor de meeste mountainbikers de eerste test van het nieuwe seizoen. Het volledige nieuwe parcours van 4.4km is zeker een verbetering. De zandgrond zal ervoor zorgen dat het parcours niet omgevormd wordt tot een modderpoel.

Hopelijk tot zaterdag.
dit is mijn eerst xc wedstrijd. Toch een beetje schrik van de start en de eerste bocht xD
De 1e bocht ligt redelijk ver, na een km of zo, tegen dan is het peloton al wat uitgerokken. Vooral zo snel mogelijk rechtdoor blijven rijden en niet teveel willen wringen voor je plaats, je hebt 29 km de tijd.. Dan komt dat wel in orde, ik heb nog ni zoveel valpartijen meegemaakt tijdens een start.
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Heb wel al cimes de waimes enzo gereden, maar dat gaat er toch wat rustiger aan toe :p
chris.scherrens
Mountainbiker

Post by chris.scherrens »

ik kijk er al naar uit :-)
jam29X0
Mountainbiker

Post by jam29X0 »

Ook benieuwd wat 't ga geven , zal snel parcours zijn.veel volk aan de start.
Post Reply