Ik zie jullie op het parcours
Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Re: Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika
Post by jägermeister »
Status Jägermeister: WAKE UP AND GO FOR THIS SHIT!!
.
!!
Deze morgen aangezet naar Klerken naar de voor mij mooiste editie van de Heuveltjes van Erika.
Om 8 u ging ik vertrekken en kreeg daarbij het gezelschap van Greg, Noenkel Frans, Migs en Follow.
Na een vlotte babbel met de altijd welgezinde en sympathieke Jägermeister vertrokken voor de 45.
Na enkele kilometers ging follow zwaar "tegen dek". Met als gevolg blutsen, builen en schaafwonden. Samen met Greg besloot hij op de splitsing de kleinere toer te doen.
Samen met Noenkel en migs verder gereden en genoten van deze hele mooie tocht. Veel off road, een paar mooie technische stukken en mooi weer. Meer moest dat niet zijn.
Bijna aan de aankomst zei Noenkel mij dat hij onze tram vier aan het stuur zag van een auto met er naast onze Willem. Nu weten we hoe het kwam. Hopelijk valt de schade voor Willem goed mee en is er niets gebroken.
De weg lag er op verschillende plaatsen zeer veraderlijk bij met een laagje ijs. Dat laagje ijs maakte dat deze editie zeer goed te rijden was en zonder baggerstroken. Dus me happy
Ook de bevoorradingen waren terug dik in orde, zoals we gewoon zijn van de erikabikers.
De house party vonden we zo de max, dat we hem gebist hebben. Super gedaan.
Na de aankomst vlug mn stalen ros gewassen en naar huis. Ik heb jammer genoeg de apres aan mij moeten laten voorbijgaan, wegens het vrouwtje die deze middag moest gaan werken. Sorry Jäger.
Hopelijk houden Willem, Follow (gianni?? ook gevallen??) er niets ernstig aan over.
De dezen heeft genoten van de rit.Ook al heb ik zelf ook twee keer de grond van wel zeer dichtbij gezien. Gelukkig was t telkens off road en liep ik, noch m'n stalen ros schade op.
Jägermeister en co, bedankt voor de prachtige organisatie. Deze Grysperre heeft er van genoten. Tot de "noaste ki e"
grtz
de wes
Om 8 u ging ik vertrekken en kreeg daarbij het gezelschap van Greg, Noenkel Frans, Migs en Follow.
Na een vlotte babbel met de altijd welgezinde en sympathieke Jägermeister vertrokken voor de 45.
Na enkele kilometers ging follow zwaar "tegen dek". Met als gevolg blutsen, builen en schaafwonden. Samen met Greg besloot hij op de splitsing de kleinere toer te doen.
Samen met Noenkel en migs verder gereden en genoten van deze hele mooie tocht. Veel off road, een paar mooie technische stukken en mooi weer. Meer moest dat niet zijn.
Bijna aan de aankomst zei Noenkel mij dat hij onze tram vier aan het stuur zag van een auto met er naast onze Willem. Nu weten we hoe het kwam. Hopelijk valt de schade voor Willem goed mee en is er niets gebroken.
De weg lag er op verschillende plaatsen zeer veraderlijk bij met een laagje ijs. Dat laagje ijs maakte dat deze editie zeer goed te rijden was en zonder baggerstroken. Dus me happy
Ook de bevoorradingen waren terug dik in orde, zoals we gewoon zijn van de erikabikers.
De house party vonden we zo de max, dat we hem gebist hebben. Super gedaan.
Na de aankomst vlug mn stalen ros gewassen en naar huis. Ik heb jammer genoeg de apres aan mij moeten laten voorbijgaan, wegens het vrouwtje die deze middag moest gaan werken. Sorry Jäger.
Hopelijk houden Willem, Follow (gianni?? ook gevallen??) er niets ernstig aan over.
De dezen heeft genoten van de rit.Ook al heb ik zelf ook twee keer de grond van wel zeer dichtbij gezien. Gelukkig was t telkens off road en liep ik, noch m'n stalen ros schade op.
Jägermeister en co, bedankt voor de prachtige organisatie. Deze Grysperre heeft er van genoten. Tot de "noaste ki e"
grtz
de wes
- migs
- Mountainbiker
wadde wes , en ik dacht dat je moe was da je wilde slapenDe dezen heeft genoten van de rit.Ook al heb ik zelf ook twee keer de grond van wel zeer dichtbij gezien. Gelukkig was t telkens off road en liep ik, noch m'n stalen ros schade op
- follow
- Mountainbiker
- Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago
Broek kapot een ferme bloeduitstorting aan m'n heup een pijnelijke pols , knie en schouder open en dat allemaal door ene die besloot om gewoon los weg in m'n voorwiel te rijden . Op het laatste alles toe te gooien en in plaats van rechts naar links te gaan DANK U WEL kreeg dan nog het verwijt dak maar zo dicht niet moest rijden .
Volgens de dokter zal ik 2 weken er niet moeten aan denken om te rijden met de wonde aan m'n knie maar denk dat voor Turfke ( willem) er het minder goed uitziet hopelijk niet te erg Willem ?
Broek kapot een ferme bloeduitstorting aan m'n heup een pijnelijke pols , knie en schouder open en dat allemaal door ene die besloot om gewoon los weg in m'n voorwiel te rijden . Op het laatste alles toe te gooien en in plaats van rechts naar links te gaan DANK U WEL kreeg dan nog het verwijt dak maar zo dicht niet moest rijden .
Volgens de dokter zal ik 2 weken er niet moeten aan denken om te rijden met de wonde aan m'n knie maar denk dat voor Turfke ( willem) er het minder goed uitziet hopelijk niet te erg Willem ?
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
leuke rit.... voor de eerste keer in huis gereden..... dat kan ik hier niet verkopen 
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Post by liebherr 914 »
Proficiat aan de parcour bouwers echt prachtig, je moet er maar op komen om door een huis te rijden,
bij mij mag dat niet
dan maar wijselijk besloten deze te bissen .
bedankt Erica bikers voor deze mooie voormidag
staat genoteerd voor volgend jaar .
bij mij mag dat niet
bedankt Erica bikers voor deze mooie voormidag
staat genoteerd voor volgend jaar .
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
Voor mij ook de mooiste rit in jaren. Niet alleen door de originele passages, maar
ik denk dat de organisatie echt gekozen heeft voor "berijdbaarheid".
En aan lastigheid hoef je daarvoor dus niet in te boeten.
Proficiat!
ik denk dat de organisatie echt gekozen heeft voor "berijdbaarheid".
En aan lastigheid hoef je daarvoor dus niet in te boeten.
Proficiat!
- Brunox
- Mountainbiker
Zalig ritje, alles goed en vlot te rijden, zelfs de "moeilijke" passages waren perfekt te doen.
De afdaling cowboy... euh, na de disco lag er zelfs super bij. Dik genoten, red bull onderweg, monster, wa wil ne biker nog meer voor januari!!
Ferm gedaan mannen en vrouwen.
De afdaling cowboy... euh, na de disco lag er zelfs super bij. Dik genoten, red bull onderweg, monster, wa wil ne biker nog meer voor januari!!
Ferm gedaan mannen en vrouwen.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
natuurlijk bij deze sympatieke gasten op bezoek geweest.tparcour was ook weer in orde.wel zeer zwar en vuil mo toch doenbaar.Alleen pijlkes waren met de laaghangende zon nie goe zichtbaar ,waardoor ik een tussenafstand deed van 40km(juist vanpasse) .mij ook ne keer gaan liggen(zonder erg).nog ne gezellige apres gehad .....dus alles weer inorde.ps da kan ier kostelijk worden ier biken ,de flitspalen zijn ier goe gegroeid in de streek......hopelijk gene flits.