Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jägermeister
Mountainbiker

Re: Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika

Post by jägermeister »

De ambiance zit er hier op het forum blijkbaar al goed in. Zondag zal er nog veel meer ambie zijn :-D :-D :-D :-D :-D
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

jägermeister wrote:
den wakkere bakker gits wrote:denk dat ik mij uitzondelijk toch es in de modder ga smijten.
Hoe ist met parcours????
Das klappen si bakkerke.
omdat we een uitdaging niet uit de weg gaan heeft er ne grysperre mij uitgedaagd om met men strand banden te rijden. en heb ermee ingestemd ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

fast2 wrote:
den wakkere bakker gits wrote:denk dat ik mij uitzondelijk toch es in de modder ga smijten.
Hoe ist met parcours????

Het parkoer ligt niet droog ,das een feit :lol:

Neen , t'is echt wel te doen en als er al een slecht stuk in zit heb je keuze tussen moeilijk en makkelijk !
Vandaag nog een liter of 2 gevallen maar met de wind kan je het al nie meer zien .
Het zal u zeker niet spijten dat u komen rijden bent , fun van begin tot einde .
Voor de liefhebbers zit er zelf een heuse trapafdaling in (o)

see ya sunday

trapjes als je ze filmt doe ik er een specialleke
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

jägermeister wrote:Onze eerste verkenning, sorry 't is wel een langspeelfilm, je moet maar zappen. :-D :-D

" onclick="window.open(this.href);return false;
dit lijkt niet meer te werken
Dimi.
Mountainbiker

Post by Dimi. »

rik c wrote:Toen we een paar weken terug in weer en wind aan het maaien waren, voor onze 'Heuveltjes van Erika-part 14', kreeg Henkieboy plots een geniaal idee :" Zouden we niet es gaan vragen aan die mensen of we dààr mogen passeren met onze MTB-tocht op 12 januari ? " "Onnozelaar" was 't eerste wat bij me op kwam . Maar zie, beste mensen, ondertussen is dat onnozel idee realiteit geworden, en zondag zullen u en uwe velo, op vijf km voor den arrivee iets mee maken dat je nog op geen enkele MTB-tocht hebt mee gemaakt ! Te zot voor woorden eigenlijk. Dus zwijgen we er verder maar over, en horen we 't zondag wel wat de reacties zullen zijn. Alle afstanden (ook de Kids-tocht) dienen zondag Henkieboy's bizarre idee te ondergaan. Veel plezier ermee !
Heeft het wat te maken met het huis voor de "melkerij"?? Vandaag langs gereden met den auto en ik denk dat ik al een vermoeden heb.
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Beloofd aan Petratje (erica bikester ) om er bij te zijn zondag dus, moet ik mijn woord houden.
Tijd geleden voor mij maar, zie het terug zitten.
santaromita
Mountainbiker

Post by santaromita »

morgennamiddag nog gezamelijke inspectieronde en dan klaar voor de BIG MOMENT : onze heuveltjes :lol: :lol:
zondag na voorrijden om 7u nog eens kids-tocht met dochter voor eerste TT :bounce:
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

jeep , nieuws van het front !

vanavond wordt er een verklaring afgelegd ivm de superspecial van henkyboy door himself =D> =D>

Zelf ook nog een info over het parkoer .
Na de apero op 1km van de meet kan je kiezen tussen moeilijk en gemakkelijk .
Dit is mn eigen privé bosje die ik enkel open stel voor onze tocht maar om er te geraken moet men door een grasland !
goed voor +-300meter offroad :bounce:
met een jeneverke naar keuze aangeboden door onze lieftallige erikatjes =P~ vlieg je door het gras

see ya
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Onder grooooote druk van collega erica baaiker's licht ik een tip van de sluier op 8-[ 8-[ .

Na jaaaaaren van groote leegte in klerken (behalve onze mtb natuurlijk) :roll: :roll:

Na maaaaanden van groote verbouwingswerken is eindelijk mega discotheek "Erica's place" bijna open voor het grote publiek (o) (o) (o) .

Na weeeeekenlang keihard onderhandelen met de uitbaters hebben we kunnen verkrijgen dat we [-( [-( [-(

:-D :-D :-D
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

henkieboy wrote:Onder grooooote druk van collega erica baaiker's licht ik een tip van de sluier op 8-[ 8-[ .

Na jaaaaaren van groote leegte in klerken (behalve onze mtb natuurlijk) :roll: :roll:

Na maaaaanden van groote verbouwingswerken is eindelijk mega discotheek "Erica's place" bijna open voor het grote publiek (o) (o) (o) .

Na weeeeekenlang keihard onderhandelen met de uitbaters hebben we kunnen verkrijgen dat we [-( [-( [-(

:-D :-D :-D
moehahahaha 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Post Reply