Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Re: Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika
Post by jägermeister »
De ambiance zit er hier op het forum blijkbaar al goed in. Zondag zal er nog veel meer ambie zijn

- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
omdat we een uitdaging niet uit de weg gaan heeft er ne grysperre mij uitgedaagd om met men strand banden te rijden. en heb ermee ingestemdjägermeister wrote:Das klappen si bakkerke.den wakkere bakker gits wrote:denk dat ik mij uitzondelijk toch es in de modder ga smijten.
Hoe ist met parcours????
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
fast2 wrote:den wakkere bakker gits wrote:denk dat ik mij uitzondelijk toch es in de modder ga smijten.
Hoe ist met parcours????
Het parkoer ligt niet droog ,das een feit![]()
Neen , t'is echt wel te doen en als er al een slecht stuk in zit heb je keuze tussen moeilijk en makkelijk !
Vandaag nog een liter of 2 gevallen maar met de wind kan je het al nie meer zien .
Het zal u zeker niet spijten dat u komen rijden bent , fun van begin tot einde .
Voor de liefhebbers zit er zelf een heuse trapafdaling in![]()
see ya sunday
trapjes als je ze filmt doe ik er een specialleke
dit lijkt niet meer te werkenjägermeister wrote:Onze eerste verkenning, sorry 't is wel een langspeelfilm, je moet maar zappen.![]()
![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft het wat te maken met het huis voor de "melkerij"?? Vandaag langs gereden met den auto en ik denk dat ik al een vermoeden heb.rik c wrote:Toen we een paar weken terug in weer en wind aan het maaien waren, voor onze 'Heuveltjes van Erika-part 14', kreeg Henkieboy plots een geniaal idee :" Zouden we niet es gaan vragen aan die mensen of we dààr mogen passeren met onze MTB-tocht op 12 januari ? " "Onnozelaar" was 't eerste wat bij me op kwam . Maar zie, beste mensen, ondertussen is dat onnozel idee realiteit geworden, en zondag zullen u en uwe velo, op vijf km voor den arrivee iets mee maken dat je nog op geen enkele MTB-tocht hebt mee gemaakt ! Te zot voor woorden eigenlijk. Dus zwijgen we er verder maar over, en horen we 't zondag wel wat de reacties zullen zijn. Alle afstanden (ook de Kids-tocht) dienen zondag Henkieboy's bizarre idee te ondergaan. Veel plezier ermee !
Beloofd aan Petratje (erica bikester ) om er bij te zijn zondag dus, moet ik mijn woord houden.
Tijd geleden voor mij maar, zie het terug zitten.
Tijd geleden voor mij maar, zie het terug zitten.
- santaromita
- Mountainbiker
Post by santaromita »
morgennamiddag nog gezamelijke inspectieronde en dan klaar voor de BIG MOMENT : onze heuveltjes
zondag na voorrijden om 7u nog eens kids-tocht met dochter voor eerste TT
zondag na voorrijden om 7u nog eens kids-tocht met dochter voor eerste TT
jeep , nieuws van het front !
vanavond wordt er een verklaring afgelegd ivm de superspecial van henkyboy door himself
Zelf ook nog een info over het parkoer .
Na de apero op 1km van de meet kan je kiezen tussen moeilijk en gemakkelijk .
Dit is mn eigen privé bosje die ik enkel open stel voor onze tocht maar om er te geraken moet men door een grasland !
goed voor +-300meter offroad
met een jeneverke naar keuze aangeboden door onze lieftallige erikatjes
vlieg je door het gras
see ya
vanavond wordt er een verklaring afgelegd ivm de superspecial van henkyboy door himself
Zelf ook nog een info over het parkoer .
Na de apero op 1km van de meet kan je kiezen tussen moeilijk en gemakkelijk .
Dit is mn eigen privé bosje die ik enkel open stel voor onze tocht maar om er te geraken moet men door een grasland !
goed voor +-300meter offroad
met een jeneverke naar keuze aangeboden door onze lieftallige erikatjes
see ya
- henkieboy
- Mountainbiker
Onder grooooote druk van collega erica baaiker's licht ik een tip van de sluier op
.
Na jaaaaaren van groote leegte in klerken (behalve onze mtb natuurlijk)
Na maaaaanden van groote verbouwingswerken is eindelijk mega discotheek "Erica's place" bijna open voor het grote publiek
.
Na weeeeekenlang keihard onderhandelen met de uitbaters hebben we kunnen verkrijgen dat we

Na jaaaaaren van groote leegte in klerken (behalve onze mtb natuurlijk)
Na maaaaanden van groote verbouwingswerken is eindelijk mega discotheek "Erica's place" bijna open voor het grote publiek
Na weeeeekenlang keihard onderhandelen met de uitbaters hebben we kunnen verkrijgen dat we
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
moehahahahahenkieboy wrote:Onder grooooote druk van collega erica baaiker's licht ik een tip van de sluier op![]()
.
Na jaaaaaren van groote leegte in klerken (behalve onze mtb natuurlijk)![]()
![]()
Na maaaaanden van groote verbouwingswerken is eindelijk mega discotheek "Erica's place" bijna open voor het grote publiek![]()
![]()
.
Na weeeeekenlang keihard onderhandelen met de uitbaters hebben we kunnen verkrijgen dat we![]()
![]()
![]()
![]()
![]()