Prachtig gewoon, en ook ik wouw hem net komen postenThibautD wrote:Ging die ook net posten! Het moet niet altijd met een BMX of MTB zijn :pPaten wrote:
Gedeelde YOUTUBE-momenten
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
timvdl
- Mountainbiker
- Location: TREK 4500, TREK Madone 4.5 - 2013, TREK Superfly 8 - 2015
Re: Gedeelde YOUTUBE-momenten
- whaleshark
- Mountainbiker
- Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem
Post by whaleshark »
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wil een Red Bull voor ik ga snowboarden...
Ik wil een Red Bull voor ik ga snowboarden...
kwas hetzelfde aan het denken.. een paar tuttebellen da een filmke maken.. En het zijn der nog eens ni echt zo een schoon :)rombaft wrote:niet echt onder de indruk eerlijk gezegd...ThibautD wrote:
-
gidonhanger
- Mountainbiker
Post by gidonhanger »
kazzz wrote:kwas hetzelfde aan het denken.. een paar tuttebellen da een filmke maken.. En het zijn der nog eens ni echt zo een schoon :)rombaft wrote:niet echt onder de indruk eerlijk gezegd...ThibautD wrote:
ziet simpeler uit dan het is...denk ik,best snelle stukken tussen!
rosse
Dat gevoel heb ik ook altijd als ik toertochtfilmkes zie..kazzz wrote:kwas hetzelfde aan het denken.. een paar tuttebellen da een filmke maken.. En het zijn der nog eens ni echt zo een schoon :)rombaft wrote:niet echt onder de indruk eerlijk gezegd...ThibautD wrote:
_alain_ wrote:Dat gevoel heb ik ook altijd als ik toertochtfilmkes zie..kazzz wrote:ThibautD wrote:
kwas hetzelfde aan het denken.. een paar tuttebellen da een filmke maken.. En het zijn der nog eens ni echt zo een schoon :)
idd... filmkes van +5min vol beelden van een rammelende camera.
Dan zie ik ook liever die vrullie op hun skateboard.
- whaleshark
- Mountainbiker
- Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem
Post by whaleshark »
idd... filmkes van +5min vol beelden van een rammelende camera.
+1
+1