Za 11/01/2014 Kemmel :: 16e Lockedijze TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Za 11/01/2014 Kemmel :: 16e Lockedijze TT
Ik zal op de weg rijden, gisteren nacht nog zwaar geregend in de westhoek, volgens mij zal het baggeren zijn, hopende op wat droge dagen....
- RidingButcher
- Mountainbiker
Post by RidingButcher »
Alleé, waar zijn de echte gebleven, iedereen lijkt hier benauwd van een beetje baggerwerk
een groep bikers uit Edegem-Hove (antwerpen) komt op zondag af,hun doel den kemmel omspitten, alsook terug een bus met bikers uit Wolfsdonk (langdorp)
Veel mails en telefoons uit Frankrijk,in het verleden toch altijd een groep van +/- 400.
see you
http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel mails en telefoons uit Frankrijk,in het verleden toch altijd een groep van +/- 400.
see you
http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Met nog goed in mijn herinnering de feestelijke editie van enkele jaartjes terug
(met speciale laatste bevoorrading) kan ik deze ook niet laten voorbij gaan zonder mee te rijden
Weet enkel nog niet hoe de ongetrainde beentjes dit gaan verteren.......maar we zien wel
Weet enkel nog niet hoe de ongetrainde beentjes dit gaan verteren.......maar we zien wel
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Zondag aanwezig! Heb ongelooflijk veel zin om me volledig murm te rijden in deze prachtige streek. 
- Jemp
- Mountainbiker
Falco Peregrinus wrote:Zondag aanwezig! Heb ongelooflijk veel zin om me volledig murm te rijden in deze prachtige streek.
Alle, toch al ééne forumbiker.
Ik blijf twijfelen. Streek is mooi, maar het weer was dat de afgelopen weken niet.
Anderzijds, lang geleden dat ik nog eens al deze kant rondreed.