Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Single Tracker
- Mountainbiker
Re: Zo 12/01/2014 Klerken :: 14e Heuveltjes van Erika
Post by Single Tracker »
Aanwezig zondag voor deze topper! Met voorsprong de mooiste tocht in de streek 
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Ziezo net terug en douchke genomen, crossparcours houthulst bepijlt. Morgen beginnen we aan speeltuin(tje) nummer 2.
. Bedankt Henkieboy voor de assistentie

Ik was normaal van plan in het franse te rijden!
Maar ik moet zeggen, dat na het zien en lezen, van wat deze gasten hier voor doen, zal ik me met veel plezier aanmelden op zondag met nog enkele M.D.F mannen.
Maar ik moet zeggen, dat na het zien en lezen, van wat deze gasten hier voor doen, zal ik me met veel plezier aanmelden op zondag met nog enkele M.D.F mannen.
- Slazwierder
- Mountainbiker
Post by Slazwierder »
Zitten er veel schone passages in de 45km die niet in de 34km zitten?
Ik zou liever de 45 doen, maar m'n companen die meegaan liever de 34 ...
- henkieboy
- Mountainbiker
voila , subiet vertrekken met den jaeger om onze super special te gaan klaarmaken (ben toch eens benieuwd wa da zal geven)

Slazwierder wrote:Zitten er veel schone passages in de 45km die niet in de 34km zitten?
Slazwierder , op de 34 zit het groot bos er niet bij en een dreef of 4 richting het koeije (vrijbosstraat) plus een single track op terrest .
moet wel zeggen dat alle specialkes zich ook op de 34 bevinden , dus deze mis je zeker niet
aan u de keuze of probeer uw companen te overhalen voor de 45
PS de volledige rit zowel 34 als 45 bevindt zich op grondgebied Groot Houthulst en Klerken
grtn de Fast2
Single Tracker wrote:Aanwezig zondag voor deze topper! Met voorsprong de mooiste tocht in de streek
thanks voor het mooie compliment
ook dit jaar zal je het u niet beklagen
see ya sunday
- Astratommy
- Mountainbiker
Post by Astratommy »
Dat maar rap zondag is: laat de specialkes maar komen

Toen we een paar weken terug in weer en wind aan het maaien waren, voor onze 'Heuveltjes van Erika-part 14', kreeg Henkieboy plots een geniaal idee :" Zouden we niet es gaan vragen aan die mensen of we dààr mogen passeren met onze MTB-tocht op 12 januari ? " "Onnozelaar" was 't eerste wat bij me op kwam . Maar zie, beste mensen, ondertussen is dat onnozel idee realiteit geworden, en zondag zullen u en uwe velo, op vijf km voor den arrivee iets mee maken dat je nog op geen enkele MTB-tocht hebt mee gemaakt ! Te zot voor woorden eigenlijk. Dus zwijgen we er verder maar over, en horen we 't zondag wel wat de reacties zullen zijn. Alle afstanden (ook de Kids-tocht) dienen zondag Henkieboy's bizarre idee te ondergaan. Veel plezier ermee !