conditietest

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

SPECI wrote:
zanneis wrote:4,2 ... wist niet dat ik zo goed in form was

[(56+116+60-200)/10]
ge zijt zelfs nog beter in vorm dan ge denkt, als ik uw berekening doe kom ik nl. 3.2 uit :wink:
foutje ingestoken om te zien of er hier nog iemand oplet ...
roger
Mountainbiker

Post by roger »

zanneis wrote:
SPECI wrote:
zanneis wrote:4,2 ... wist niet dat ik zo goed in form was

[(56+116+60-200)/10]
ge zijt zelfs nog beter in vorm dan ge denkt, als ik uw berekening doe kom ik nl. 3.2 uit :wink:
foutje ingestoken om te zien of er hier nog iemand oplet ...
Proficiat tot nu toe ben jij de beste van het forum,waar blijven de anderen???
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

denk dat nothing 's impossible nog beter was met zijn 2,1 :-?
roger
Mountainbiker

Post by roger »

zanneis wrote:denk dat nothing 's impossible nog beter was met zijn 2,1 :-?
Ge hebt gelijk maar zen index stond er niet bij en zo over het hoofd gezien.Dus hij is de man in grote form.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Eigenaardige formule: worden de mensen met een natuurlijk hoge HR door die optellingen niet "benadeeld"?

Ik kom namelijk aan 11 :-? (wel met de HRM gemeten). Ben ik dan twee keer niet in form ofzo :wink:

(52+156+102-200)/10= 11
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Dzjowie wrote:Eigenaardige formule: worden de mensen met een natuurlijk hoge HR door die optellingen niet "benadeeld"?

Ik kom namelijk aan 11 :-? (wel met de HRM gemeten). Ben ik dan twee keer niet in form ofzo :wink:

(52+156+102-200)/10= 11

Van 52 naar 156 is toch merkelijk veel,ik dacht vroeger ook dat ik een hoge hartslag had in vergelijking met anderen,maar door een gerichte training heb ik deze toch naar beneden gekregen.Volgens mij ligt het aan de basis.Vroeger was ik ook van het princiepe er altijd maar in te vliegen
maar zo creeer je geen basis.Nu las ik regelmatig lange duurtrainingen in op lage harslag al moet ik maar 20km/u rijden maar na 2 jaar heeft dit zen resultaten gegeven.Het moment van naar men omslagpunt te gaan
is merkelijk verlengd.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

roger wrote:Van 52 naar 156 is toch merkelijk veel,ik dacht vroeger ook dat ik een hoge hartslag had in vergelijking met anderen,maar door een gerichte training heb ik deze toch naar beneden gekregen.Volgens mij ligt het aan de basis
Da's veel, maar die 52 is m'n rusthartslag he...'t Minste dat ik beweeg (tanden poetsen ofzo :wink:) zit ik rond de 100. Met die 156 zit ik pal midden in m'n LSD-zone, en na 1 minuut zit ik terug rond de 100...

Mensen met een veel minder groot hartslagbereik (verschil tussen rustHR - maximale HR) gaan veel betere resultaten hebben bij deze test... Zoals NI zei, d'r zal een correctie per leeftijd en geslacht moeten worden aangebracht...

Aan de basis ligt het volgens mij dus echt niet Roger (ik heb alleen maar basis). Maar we zullen 'ns samen (rustig :D) moeten gaan rijden om je te overtuigen, ik ben toch van in de buurt :wink:
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Nu gelukkig zakt je hartslag zeer snel,normaal zou het na 1 min.40slagen moeten zakken en daar zit je ruim boven.
Na die drukke dagen en het weer wat aangenamer is gaan we eens een toerke doen, eventueel met Adri.

Onthoud van 't oude jaar
Alleen de beste dagen
En ga met nieuwe moed
Het onbekende tegemoet...

Een goed 2005
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

2,1 zou toch beter moeten zijn dan 3,2! :wink:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »